Vandaag in de telegraag:

Past een poll bij dit topic?

  • ja

    Stemmen: 26 68,4%
  • nee

    Stemmen: 12 31,6%

  • Totaal aantal stemmers
    38

TYRI F1

MF veteraan
15 sep 2003
1.364
0
Nijkerk
bij de ingezonden stukken:

motorrijders[/n]
Terwijl ik in de file sta te wachten, scheurt er een motorrijder langs. Voor een stoplicht gebeurt dit opnieuw! Inhalen is voor deze snelheidsduivels de gewoonste zaak van de wereld. Automobilisten moeten extra alert zijn. Motorijders zijn gelukkig voornamelijk 's zomers actief, anders zouden de ongevalcijfers er nog veel slechter uit zien.
smg.ruijgrok@planet.nl


tss.. Ze generaliseren allemaal! ;) :} Hijs gewoon jaloers! :Y

klik
 
Laatst bewerkt:
Als iedereen gewoon alert is, is er niks aan de hand.......
Maja stel je voor dat je niet meer kan suffen in de auto en niet gewoon zonder op of om te kijken van de ene rijstrook naar de andere kan wisselen.....

Dus, het zijn niet de automobilisten die extra alert moeten zijn maar de motorrijders om goed te anticiperen op suffende automobilisten!
 
bij de ingezonden stukken:

motorrijders[/n]
Terwijl ik in de file sta te wachten, scheurt er een motorrijder langs. Voor een stoplicht gebeurt dit opnieuw! Inhalen is voor deze snelheidsduivels de gewoonste zaak van de wereld. Automobilisten moeten extra alert zijn. Motorijders zijn gelukkig voornamelijk 's zomers actief, anders zouden de ongevalcijfers er nog veel slechter uit zien.
smg.ruijgrok@planet.nl


tss.. Ze generaliseren allemaal! ;) :} Hijs gewoon jaloers! :Y

klopt toch wel dat stukje :Y

motorrijders zijn gewend om in te halen
niet kunnen inhalen betekent dat je je rijbewijs beter weer in kunt leveren

en de ongevalcijfers zouden idd omhoogschieten als alle motorrijders swinters ook gaan rijden. dan rijden die sukkels je dus niet alleen maar zomers van de sokken B|
 
Tóch zit er een kern van waarheid in, kijk maar naar de ongevalsstatistieken voor motorrijders..... of kijk eens de komende maanden naar het rijgedrag van veel motorrijders......

En kom dan niet meer aan met het afgezaagde verhaal dat elke platgereden motorrijder de schuld van een koekblikker is......

Ik ben motorrijder, rijd 's winters door, maar ben niet hélemaal blind voor de gevaren.
 
En kom dan niet meer aan met het afgezaagde verhaal dat elke platgereden motorrijder de schuld van een koekblikker is......

en toch is het zo dat vaak de automobilist terecht de schuld krijgt. :X
 
Ik heb vanmorgen vroeg al een reactie naar de telegraaf gestuurt op www.wuz.nl
(bovenaan, reactieformulier). Heb iig duidelijk vermeld dat we door de file mogen en dit niet verboden is etc. het bekende verhaal wat onbekend is bij automobilisten. Kloot Spee ook nog ff aangehaalt vanwege zijn foute uitspraken in deze :P
 
Tóch zit er een kern van waarheid in, kijk maar naar de ongevalsstatistieken voor motorrijders..... of kijk eens de komende maanden naar het rijgedrag van veel motorrijders......

En kom dan niet meer aan met het afgezaagde verhaal dat elke platgereden motorrijder de schuld van een koekblikker is......

Ik ben motorrijder, rijd 's winters door, maar ben niet hélemaal blind voor de gevaren.


:^

Toch jammer dat de meeste koekblikkers wel praktisch blind zijn. Hoe vaak lees je niet de zin "ik had je niet gezien" :r
 
Ik stond gister in de file (met auto) op de middenbaan, toen er zo'n lekkere Mondeo-bak met een sticker achterop "ik rem alleen voor Jezus" vanaf links zich voor mij propte, en toen in 1 "vloeiende beweging" doorschoot naar rechts, om vervolgens de vluchtstrook te pakken naar de afrit.

Dergelijke asopraktijken maak ik dagelijks mee, maar ik geloof nooit dat de Telegraaf een dergelijk stukje zou plaatsen hoor :Y
Kankeren op motorrijders is toch wat makkelijker en geaccepteerder lijkt het wel :?
 
Ik stond gister in de file (met auto) op de middenbaan, toen er zo'n lekkere Mondeo-bak met een sticker achterop "ik rem alleen voor Jezus" vanaf links zich voor mij propte, en toen in 1 "vloeiende beweging" doorschoot naar rechts, om vervolgens de vluchtstrook te pakken naar de afrit.

Klinkt als een vrouw.
 
bij de ingezonden stukken:
motorrijders[/n]
Terwijl ik in de file sta te wachten, scheurt er een motorrijder langs. Voor een stoplicht gebeurt dit opnieuw! Inhalen is voor deze snelheidsduivels de gewoonste zaak van de wereld. Automobilisten moeten extra alert zijn. Motorijders zijn gelukkig voornamelijk 's zomers actief, anders zouden de ongevalcijfers er nog veel slechter uit zien.
smg.ruijgrok@planet.nl
tss.. Ze generaliseren allemaal! ;) :} Hijs gewoon jaloers! :Y
klik

Het stukje las ik vanochtend ook...
Tsja...laat die persoon lekker in z'n waas :z
 
gemiddeld genomen snappen die toch minder van motorrijden en van dingen als verkeer.... en logica :+ O-)



moet nu ff snel wegrennen van het forum want volgens mij ga ik afgemaakt worden ;)

Welnee joh; een race-eend nemen we toch niet serieus :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan