Vanmiddag mijn driewieler ophalen

Ja, waar zit ie nou met driewieler :9
Deze arme houthakker heeft vandaag niks van Paula vernomen. ;(
Ik had met haar afgesproken dat ze zou bellen als-ie klaar was.
Een cursus 'Zen en de kunst van de zijspanaanschaf'
Weer een mooie zondag naar de klote ;(

Anderzijds vandaag wel veel achterstallige klussen kunnen doen.
Das dan weer een voordeel :9
 
Deze arme houthakker heeft vandaag niks van Paula vernomen. ;(
Ik had met haar afgesproken dat ze zou bellen als-ie klaar was.
Een cursus 'Zen en de kunst van de zijspanaanschaf'
Weer een mooie zondag naar de klote ;(

Anderzijds vandaag wel veel achterstallige klussen kunnen doen.
Das dan weer een voordeel :9


Wat wordt je lekker hieper he, als je denkt dat je spannetje bijna klaar is :P
 
Wat wordt je lekker hieper he, als je denkt dat je spannetje bijna klaar is :P
Inmiddels is er toch wel sprake van een zekere geestelijke wreedheid t.a.v. onschuldige bosbewoners.
Maar ja, ik werk maar om er niet aan te hoeven denken. '(
Wat denk je, zou ik na deze proeve van geduld al kwalificeren voor Daila Lama? :+
 
Das gaaf, met zo'n raketwerper kom je zeker makkelijk door de file

Woaaaaahhhhhhhhh :) :) en als je hem de andere kant op laat schieten heb je een pracht van een turbo :)
 
Inmiddels is er toch wel sprake van een zekere geestelijke wreedheid t.a.v. onschuldige bosbewoners.
Maar ja, ik werk maar om er niet aan te hoeven denken. '(
Wat denk je, zou ik na deze proeve van geduld al kwalificeren voor Daila Lama? :+

sjonge jonge, je geduld wordt wel tot het uiterste op de proef gesteld heh? Maar goed, kun je nog eens de literatuur doornemen dit weekend :+
 
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Jan op dit moment, as we speak/type, met je bak bezig is... :)
 
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Jan op dit moment, as we speak/type, met je bak bezig is... :)
Nog steeds??? :+
Ik had vanmorgen, want ongeduldig, al gebeld.
Er is mij verzekerd, dat ik a.s weekend rij, maar vandaag is natuurlijk nog beter :9
 
Nog steeds??? :+
Ik had vanmorgen, want ongeduldig, al gebeld.
Er is mij verzekerd, dat ik a.s weekend rij, maar vandaag is natuurlijk nog beter :9

Ha, dus je was er ook al bij geweest. Eigenlijk zei Jan "en nou moet het afgelopen zijn met dat gezeik" en toen hoorde ik een hamer op een krakend stuk alu vallen. Ik weet niet of dat een odnerdeel van je bak was... :P

Hij was wel erreg enthousiast over je motor verder, loopt als de brandweer zei ie. En dat kan ook natuurlijk niet anders, als iets met zoveel liefde in elkaar wordt gezet :} :}
 
Ha, dus je was er ook al bij geweest. Eigenlijk zei Jan "en nou moet het afgelopen zijn met dat gezeik" en toen hoorde ik een hamer op een krakend stuk alu vallen. Ik weet niet of dat een odnerdeel van je bak was... :P

Hij was wel erreg enthousiast over je motor verder, loopt als de brandweer zei ie. En dat kan ook natuurlijk niet anders, als iets met zoveel liefde in elkaar wordt gezet :} :}

Alu? Aan een Rus :? :?
Volgens de verhalen trekt-ie zo door naar de 100 (honderd) Kilometersch per Uur.
Bizar wreed :9~ 8-)
Ach, en een krasje meer of minder......is allemaal karakter 8-)
 
Alu? Aan een Rus :? :?
Volgens de verhalen trekt-ie zo door naar de 100 (honderd) Kilometersch per Uur.
Bizar wreed :9~ 8-)
Ach, en een krasje meer of minder......is allemaal karakter 8-)

Honderd? Dat beginnen al levensgevaarlijke snelheden te worden onderhand 8-)
 
Op dinsdag 24 juni 2003 16:36 schreef Ralfie het volgende:Ha, dus je was er ook al bij geweest. Eigenlijk zei Jan "en nou moet het afgelopen zijn met dat gezeik" en toen hoorde ik een hamer op een krakend stuk alu vallen. Ik weet niet of dat een onderdeel van je bak was... :P

Hij was wel erreg enthousiast over je motor verder, loopt als de brandweer zei ie. En dat kan ook natuurlijk niet anders, als iets met zoveel liefde in elkaar wordt gezet :} :}

een typisch voorbeeld van de "gerichte tik methode" werkt prima bij Russische barrels ......... vereist echter wel het uiterste van het vakmanschap van de monteur (smid?) :P
 
een typisch voorbeeld van de "gerichte tik methode" werkt prima bij Russische barrels ......... vereist echter wel het uiterste van het vakmanschap van de monteur (smid?) :P
In Rusland gebeurt dat met de beproefde 'Blinddoekmethode" :+
Helpt altijd, als het werkt 8-)
 
... uit het serviceboek: de motor dient gereviseerd te worden indien de topsnelheid minder dan 80 kmu - en de uitloopsnelheid vanaf die snelheid minder dan 500 m is. En bij het richten van de krukas wordt er nadrukkelijk op gewezen dat de daartoe te gebruiken hamer van messing & 650 gram moet zijn.

Moet je overigens kijken hoe lang al die Honda 1300 klanten moesten wchten en wat ze er voor kregen!
 
Lang verwacht en toch gekomen.
Vanmiddaag dan dus eindelijk het verlossende telefoontje van Paula gekregen.
Ik vroeg nog wel even of ze het wel zeker wist :+
Meteen er naartoe, uitgebreid bekeken, proefrit gemaakt en opgeladen.

27958


Thuis meteen de tuin in gereden en alvast een aantal rondjes in de boomgaard gedrift.
27959


27960

27961

27962


Superblij dus :) :) :)
 
Gefeliciteerd :} :}

ziet er geweldig uit :)

maar waarom opgeladen en niet lekker naar huis gedrift :?
Wegens mijzelf niet ermee vertrouwen.
Eerst maar eens een tijdje oefenen op achterafpaadjes en B-weggetjes.
Tussen Gossie en mijn huis ligt een drukke brug met 80+ verkeer, die ik niet kan omzeilen. Was iets te veel voor de eerste keer.
 
Wegens mijzelf niet ermee vertrouwen.
Eerst maar eens een tijdje oefenen op achterafpaadjes en B-weggetjes.
Tussen Gossie en mijn huis ligt een drukke brug met 80+ verkeer, die ik niet kan omzeilen. Was iets te veel voor de eerste keer.

heel wijs :} 'k zou vooral beginnen op een grote paarkeerplaats, kun je met stoepkrijt o.i.d. een parcours uitzetten en dan proberen netjes langs de lijntjes te rijden enzo. Ga je ook nog les nemen (da's wel een aanrader).

Hoe dan ook, ik wens je heel veel plezier :]
 
heel wijs :} 'k zou vooral beginnen op een grote paarkeerplaats, kun je met stoepkrijt o.i.d. een parcours uitzetten en dan proberen netjes langs de lijntjes te rijden enzo. Ga je ook nog les nemen (da's wel een aanrader).

Hoe dan ook, ik wens je heel veel plezier :]
Ik had me al aangemeld voor een lesmiddag bij Rob Teffer in Lelystad, maar dat is pas over 3 weken.
Vanavond ben ik eerst eens begonnen in de wei, toen een zandpad, toen een stuk doodlopend asfalt bij mij in de buurt.
Dat ging eigenlijk zo goed dat ik daarna maar de weg opgegaan ben, effe nieuwe bike aan verschillende vrienden showen.
Toch nog zo'n 40 kilometer gemaakt, binnen en buiten de stad.
Om het af te maken heb ik nog wat bospaden afgeragd en das eigenlijk het leukst" :9~ (nou maar hopen dak de boswachter niet tegenkom) :+

Het valt me reuze mee en wat is het leuk :9~ :9~
 
He slijt, eindelijk issie er dan! Leuk man! Zie je wel, rij je toch eerder als dan ik.

Veel plezier met driewielen! :)
 
Heb je je delen al binnen? Ik zag met een schuin oog vanmiddag nog wel een doosje staan met twee zijkleppercylinders. Voor jou?
 
Laatst bewerkt:
Heb je je delen al binnen? Ik zag met een schuin oog vanmiddag nog wel een doosje staan met twee zijkleppercylinders. Voor jou?

Nope, ik heb alleen zuigers besteld :P . Zijn nog niet binnen, schip is ergens gestrand waarschijnlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan