Vastgelopen R6???

wildstream

MF'er
30 jul 2006
56
0
belgium
Hallo,

Mijn R6 van '99 is gisteren met veel gekletter stilgevallen.
Ik reed op dat moment maximum 70 per uur en was net teruggeschakeld in eerste versnelling.
Ik moet wel zeggen dat hij een helse rit achter de rug had met tops van 250/u, maar word niet verondersteld dat die daar tegenkan?

Als het meezit word R6 vanmiddag opengegooid.

grtz

Bijlage: R6.jpg
 
hallo,

even weer dit topic bovenhalen.
mijn R6 heeft ondertussen een ruilblok met 6000 km gekregen en rijd weer, moet enkel nog aan de computer voor verdere afstelling.

twee cilinders zaten vast,1 zuigerveer afgebroken,1 krukas afgebroken en stukken van mijn kleppen zaten tot in uitlaat.
niks meer met aan te vangen dus.
wel een inruilwaarde van 250 Euro voor defecte motorblok, dus toch nog iets possitiefs aan de zaak.

feit is dat ik deze 2001 blok niet zo ga laten afzien zodat hem een lange levensduur wacht.

grtz
 
Laatst bewerkt:
70 in de eerste versnelling?! Ik rij 70 in ze 5 man!
Maar goed, wat jij wilt.

Veel gekletter? Gat in je zuiger, drijfstang gebroken, krukas aan gort, versnellingsbak naar de maan -O- :X

Sterkte!
Nou, zo slecht zat ik er dus niet naast in mijn eerste post!

Is niet goed voor je uitgepakt, maar als je aan een goed blok kon komen ben jij weer gered! Succes met afmaken en veel rijplezier. Misschien blijf je nu in ze 2 of 3 met 70 _O-
 
hallo,

even weer dit topic bovenhalen.
mijn R6 heeft ondertussen een ruilblok met 6000 km gekregen en rijd weer, moet enkel nog aan de computer voor verdere afstelling.

twee cilinders zaten vast,1 zuigerveer afgebroken,1 krukas afgebroken en stukken van mijn kleppen zaten tot in uitlaat.
niks meer met aan te vangen dus.
wel een inruilwaarde van 250 Euro voor defecte motorblok, dus toch nog iets possitiefs aan de zaak.

feit is dat ik deze 2001 blok niet zo ga laten afzien zodat hem een lange levensduur wacht.

grtz


Dat moet zon blok gewoon kunnen hebben hoor!
Goed warm rijden, en optijd zijn beurten, dan
hoort het eigelijk niet stuk te gaan.

Succes met dit blok ;)
 
Hoe ben je aan dat blok gekomen?
Wat koste dat?

(Ik heb er misschien ook nog 1 nodig :( )

prijzen schommelen hier in Belgie tussen 1000 en 1500 Euro.
hangt af van de kms en de garantie die je er wel of niet op wilt.
beste manier om eraan te komen is een paar moto-sloop bedrijven te contacteren, want zoals de moto sloop man zei :"geen probleem om te vinden, er gaat er elke week wel één op zijn bek"
 
hallo,

even weer dit topic bovenhalen.
mijn R6 heeft ondertussen een ruilblok met 6000 km gekregen en rijd weer, moet enkel nog aan de computer voor verdere afstelling.

twee cilinders zaten vast,1 zuigerveer afgebroken,1 krukas afgebroken en stukken van mijn kleppen zaten tot in uitlaat.
niks meer met aan te vangen dus.
wel een inruilwaarde van 250 Euro voor defecte motorblok, dus toch nog iets possitiefs aan de zaak.

feit is dat ik deze 2001 blok niet zo ga laten afzien zodat hem een lange levensduur wacht.

grtz
*Slik
Ik denk nu wel 2x voordat ik hem weereens enthousiast in z'n 1 ram :Y .
 
Terug
Bovenaan Onderaan