Verjaardagskalander MF-ers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

MF veteraan
27 jan 2002
4.483
0
Rijsbergen
Is het misschien een idee om een verjaardagskalender op te stellen voor de MF-leden hier? Misschien een leuk ideetje maar misschien ook geheel overbodig :?

En ik zeg dit niet omdat ik bijna jarig ben hoor :+
 
Dit komt als functionaliteit bij het langverwachte smoelenboek. :) Daar komt dus een overzichtje bij elke dag wie jarig is vandaag.

Enne, Motor-Forummers...allemaal Joris wel ff feliciteren he, die is 6 december (MF feest) jarig. *D ;)
 
Dit komt als functionaliteit bij het langverwachte smoelenboek. :) Daar komt dus een overzichtje bij elke dag wie jarig is vandaag.


jaja, nou, eerst zien, dan geloven. :z

Als Harley niet zo doortastend was geweest, waren er ook nog steeds geen stickers geweest. :}

En als er dan elke dag te zien is wie jarig is gaan we die met zijn alle feliciteren, en dan worden die topics weer dicht gegooid met een slotje, want dat hoort dan in het grote OF TOPIC verjaardagstopic. :Z :Z

zo, ik heb ook weer gezegd *D :X
 
jaja, nou, eerst zien, dan geloven. :z

Als Harley niet zo doortastend was geweest, waren er ook nog steeds geen stickers geweest. :}

En als er dan elke dag te zien is wie jarig is gaan we die met zijn alle feliciteren, en dan worden die topics weer dicht gegooid met een slotje, want dat hoort dan in het grote OF TOPIC verjaardagstopic. :Z :Z

zo, ik heb ook weer gezegd *D :X
Zit je wat dwars ofzo? :?
 
Hoe moet dat dan met ons van Plastic Power? Wij willen graag 2 data invullen want wij posten altijd met ons tweeën onder één naam... :9


CAT van Frank
 
Hoe moet dat dan met ons van Plastic Power? Wij willen graag 2 data invullen want wij posten altijd met ons tweeën onder één naam... :9


CAT van Frank
We hebben het idd al eens over jullie account hier gehad. :) Als je de nieuwe policy ziet, zie je dat het ook niet meer is toegestaan om 1 account met meerdere mensen te gebruiken, maar omdat jullie allang daarvoor geregistreerd waren doen we er in jullie geval niet moeilijk over. ;)

Maarreh... hoe het bij jullie account moet? Ehh, geen idee. Bedenk maar iets creatiefs... :P Wat foto's erbij waar jullie met z'n 2'en opstaan ofzo. :)
 
Duurt wat lang ja dat smoelenboek. Daar hebben we het toch al maanden over.

Maar ja, we zullen maar zeggen dat de winterperiode komt, en dan hebben we allemaal veel tijd. ;)
Klopt, het duurt inderdaad even maar een en ander is nou eenmaal erg tijdrovend en onze belangrijkste developer (Bananeman) volgt naast zijn 40 urige werkweek ook nog een HBO studie wat veel tijd kost, dus er blijft soms weinig tijd over om te ontwikkelen. Enig begrip hiervoor graag. Momenteel is hij wel weer erg druk bezig geloof ik, dus het komt best goed allemaal.

Enne, wat betreft die stickers.... daar ga ik niet over, geen idee wat de status daarvan is. :?
 
We hebben het idd al eens over jullie account hier gehad. :) Als je de nieuwe policy ziet, zie je dat het ook niet meer is toegestaan om 1 account met meerdere mensen te gebruiken, maar omdat jullie allang daarvoor geregistreerd waren doen we er in jullie geval niet moeilijk over. ;)

Maarreh... hoe het bij jullie account moet? Ehh, geen idee. Bedenk maar iets creatiefs... :P Wat foto's erbij waar jullie met z'n 2'en opstaan ofzo. :)

Poehéé, moeten ze zeker wel blij om zijn.

Hoe zat het ook al weer, waar houden de meeste motorrijders niet van? Regeltjes!!! Enig idee wat hier op MF o.a. in de 'policy' allemaal staat? Juist... Denk dat dat soms dwars zit.

Zomaar een idee hoor, niets bijzonders. Verder alles goed. ;)

:)

edit: Hé, over het algemeen is het wel leuk, anders zou ik hier niet kijken. En alles heeft z'n nadelen. Dus zo erg is het niet, schenk er geen aandacht aan verder. Dacht ff, dit erbij zetten, anders komt het ook zo negatief over. ;)
 
Klopt, het duurt inderdaad even maar een en ander is nou eenmaal erg tijdrovend en onze belangrijkste developer (Bananeman) volgt naast zijn 40 urige werkweek ook nog een HBO studie wat veel tijd kost, dus er blijft soms weinig tijd over om te ontwikkelen. Enig begrip hiervoor graag. Momenteel is hij wel weer erg druk bezig geloof ik, dus het komt best goed allemaal.
De heer CyCle is op dit moment druk bezig met het Smoelenboek. Er wordt dus daadwerkelijk aan gewerkt.
 
Poehéé, moeten ze zeker wel blij om zijn.

Hoe zat het ook al weer, waar houden de meeste motorrijders niet van? Regeltjes!!! Enig idee wat hier op MF o.a. in de 'policy' allemaal staat? Juist... Denk dat dat soms dwars zit.

Zomaar een idee hoor, niets bijzonders. Verder alles goed. ;)

:)

edit: Hé, over het algemeen is het wel leuk, anders zou ik hier niet kijken. En alles heeft z'n nadelen. Dus zo erg is het niet, schenk er geen aandacht aan verder. Dacht ff, dit erbij zetten, anders komt het ook zo negatief over. ;)
Mjah, omdat dit van een idee-topic (kalender) helaas weer naar een topic gaat over hoe langzaam wij wel niet zijn, gooi ik dit dicht. Niet mee eens? Stuur maar een mail.

En als je dan toch mailt, doe eens een gok hoeveel uur per week wij kwijt zijn aan MF.

Verder alles goed hoor. :P
 
Op zaterdag 09 november 2002 18:40 schreef martinweb.nl het volgende:Poehéé, moeten ze zeker wel blij om zijn.

Hoe zat het ook al weer, waar houden de meeste motorrijders niet van? Regeltjes!!! Enig idee wat hier op MF o.a. in de 'policy' allemaal staat? Juist... Denk dat dat soms dwars zit.

Zomaar een idee hoor, niets bijzonders. Verder alles goed. ;)

:)

edit: Hé, over het algemeen is het wel leuk, anders zou ik hier niet kijken. En alles heeft z'n nadelen. Dus zo erg is het niet, schenk er geen aandacht aan verder. Dacht ff, dit erbij zetten, anders komt het ook zo negatief over. ;)
Als we er geen aandacht aan moeten besteden, had je het ook niet moeten posten. :X

Verder is deze post volledig offtopic, het topic gaat weer van een normale vraag naar zeiken toe. Nogmaals... tis allemaal vrijwilligerswerk, heb er nog nooit een cent voor gezien, tot nu toe heeft het me alleen maar geld gekost! Enne... wie is op z'n vrije zaterdag een groot deel van de dag bezig geweest met te programmeren voor MF? Juist.. Bananeman. Wie is er momenteel bezig met een nieuwe FAQ te schrijven? Juist.. ikke. Ook in m'n vrije tijd die ik ook anders had kunnen besteden. Dat men soms even geen progressie merkt betekent niet dat er dan ook niks gebeurt. Dus denk voortaan ff na voordat je slecht of niet onderbouwde reacties post. :(

Soms duren dingen inderdaad even (zoals stickers bijv.) maar dat heeft meestal wel zijn redenen. Stickerverhaal ligt bij Unstable (Albert) btw...dus mail hem zou ik zeggen.

En verder is met mij ook alles okee hoor. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan