Verplicht helm afzetten bij afrekenen tanken?

@borntobewild.

waarom zouden er geen slagbomen geplaatst mogen worden dan?
 
klopt, dus als je geen benzine krijgt dan rij je maar door naar de volgende pomp.

en als je wel getankt hebt en nog moet afrekenen dan stel je hen de keus of je af moet rekenen met helm op ofwel zo aan kunt rijden.
 
Zij kunnen jou niet verplichten je helm af te zetten, jij kunt hen niet verplichten aan jou benzine te leveren. Het is helemaal geen kwestie van rechten of plichten.
Neeeheeee, dat weten we wel, het is een kwestie van beleefdheid, hoe je met anderen omgaat... van die kloteweerbarstigheid komen komplete oorlogen...
 
Zodra meneer Shell/Texaco enz,een mooi veilig en droog plekke voor m,n helm van 900 euro hebben doe ik helm af voor ze.

En dan heb je ook van die pompen met stikkers op de deur,dus niet op de pomp.
Als je gaat betalen met 200 euro,omdat je ff niks anders bij je hebt.
Zegt die lul bij het raampie dat hij het niet aan wil nemen.
Prima,bedankt.
Dus ik rijd weg,na 10 km STOP POLITIE.
En dan komt de bedrijfslijer erbij,die het wel aanneemt.
 
Laatst bewerkt:
heb het nu 1 keer gehad dat ik mijn helm af moest doen.
toen was het tankstation ook helemaal leeg en er was maar 1 klein meisje achter de balie (18 ofzo)

ik snap t dan wel.
 
Ik heb dit Topic een tijdje gevolgd.

En vraag me hierdoor af of SOMMIGE motorrijders dan helemaal geen fatsoen hebben.
Misschien ligt het aan mij maar vindt dit echt een triest Topic.

Iemand die een beetje opvoeding heeft gehad, doet zijn Helm cq zonnebril af.(motorrijder /automobilist)

Ik ben persoonlijk van mening dat diegene die te beroerd is om 1 minuut van zijn tijd in te leveren voor het afrekenen aan een balie of iemand te woord te staan, te asociaal voor woorden is.

Het valt niet mee hè, gesp los maken, je bril en/of winterhoessie van je hoofd te halen en dan ook nog je helm. Is bij mekaar toch snel 15 seconden en het trg plaatsen van alles duurt toch wel gauw 25 seconden.

Shit hé op dat moment kan je al weer minimaal 500 meter verder zijn.

Misschien moeten diegene zich eens afvragen of het niet alleen die "buitenlanders"zijn die asociaal zijn maar eens bij zichzelf te raden gaan.

Kost mij ook zoveel moeite als ik ga tanken, poehee eerst helm af dan hoes en dan ook nog sleutel uit contact om tankdop te openen om daarna de tank te vullen tegen een (te hoge prijs), dan tank weer sluiten helemaal naar de kassa te lopen en weer trg en dan het hele ritueel weer te volgen. Je zal het maar moeten doen he shit wat een werk.

Ik zeg fuck de luie motorrijders en laten de echte het voorbeeld geven en genieten van het rijden.

Tot hierbij mij betoog

Hoop echt van harte dat al de liefhebbende motorrijders het fatsoen op kunnen brengen om zich tot deze VERMOEIENDE EN TIJDROVENDE handelingen te kunnen zetten.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig was míjn betoog een uittreksel van wat jij hier zo mooi verwoord
 
Gelukkig dat er nog echte motorrijders bestaan.

Ik zou persoonlijk graag een slotje op dit soort onzinnige (asociale) Topics zien.

Ik weet dat meningen verschillen Gelukkig maar

Maar op dit vlak verwacht ik (persoonlijk) wat meer eensgezinsheid.


RIJ EN GENIET verkoop anders lekker je motor
 
Gelukkig dat er nog echte motorrijders bestaan.

Ik zou persoonlijk graag een slotje op dit soort onzinnige (asociale) Topics zien.

Ik weet dat meningen verschillen Gelukkig maar

Maar op dit vlak verwacht ik (persoonlijk) wat meer eensgezinsheid.


RIJ EN GENIET verkoop anders lekker je motor
Wat een arrogante blaaskaak ben jij.

Tenminste, zo kom je wel over.

Mijnheer bepaalt wel even wat een echte motorrijder is. En hoe die zich moet gedragen.

Godzijdank ben ik geen echte motorrijder.
 
Wat een arrogante blaaskaak ben jij.

Tenminste, zo kom je wel over.

Mijnheer bepaalt wel even wat een echte motorrijder is. En hoe die zich moet gedragen.

Godzijdank ben ik geen echte motorrijder.


Wil niet overkomen als blaaskaak

Maar mijn visie van ECHTE motorrijders is dat ze genieten van het rijden.

En niet te lui zijn om te laten zien wie ze wel zijn. En niet achter iets schuilgaan.

Neem aan dat jij ook iemand in de ogen wil kunnen kijken. Of zie je iemand waar je mee praat liever achter een zonnebril of een gat van cm of 30.

Ik wil graag zien wie er tegen mij praat of betaald. Ik hou niet van mensen die zich ergens achter verschuilen of het nou wel of niet nodig is.

Maar dat is een persoonlijk gevoel en een stukje van huis uit.

Trek het je aan of ga door met hoe je nu doet

Ik zal het verschil niet maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik kán me natuurlijk richten op die stoere bikers die het allemaal maar gel*l vinden. Maar dat vind ik eerlijk gezegd niet alleen verspilde moeite, maar ook nogal negatief.

Ik vind het eigenlijk best bemoedigend te zien dat een hoop mensen hier de redelijkheid van het "helm af" verhaal inzien en dat kleine beetje moeite willen nemen om rekening met hun medemens te houden.

Mijn complimenten aan dié groep! :} :} :}
 
Wat een arrogante blaaskaak ben jij.

Tenminste, zo kom je wel over.

Mijnheer bepaalt wel even wat een echte motorrijder is. En hoe die zich moet gedragen.

Godzijdank ben ik geen echte motorrijder.



het komt op een forum meestal net effe wat anders over dan aan de toog :X

Aan het hele verhaal kan ik eigenlijk stiekem toevoegen dat op het moment dat de krukas stopt met draaien de helm af is, ongeacht waar mijn hoofd zich op dat moment bevind
 
Laatst bewerkt:
Ben ik blij dat ik in de geografische locatie België woon, daar kun je tenminste tanken MET zonnebril, helm op en donker vizier naar beneden, géén tijdverlies met helm af en opzetten, en ik kan zelfs blijven zitten op de motor.
 
Zodra meneer Shell/Texaco enz,een mooi veilig en droog plekke voor m,n helm van 900 euro hebben doe ik helm af voor ze.

En dan heb je ook van die pompen met stikkers op de deur,dus niet op de pomp.
Als je gaat betalen met 200 euro,omdat je ff niks anders bij je hebt.
Zegt die lul bij het raampie dat hij het niet aan wil nemen.
Prima,bedankt.
Dus ik rijd weg,na 10 km STOP POLITIE.
En dan komt de bedrijfslijer erbij,die het wel aanneemt.


_O- _O- _O-
 
ik vind het ook niet erg me helm af te zetten. Worden vele overvallen gepleegd met mensen die een helm op hebben voor de mensen achter de kassa is het dus een stukje fijner.
 
Ik heb dit Topic een tijdje gevolgd.

En vraag me hierdoor af of SOMMIGE motorrijders dan helemaal geen fatsoen hebben.
Misschien ligt het aan mij maar vindt dit echt een triest Topic.

Iemand die een beetje opvoeding heeft gehad, doet zijn Helm cq zonnebril af.(motorrijder /automobilist)

Ik ben persoonlijk van mening dat diegene die te beroerd is om 1 minuut van zijn tijd in te leveren voor het afrekenen aan een balie of iemand te woord te staan, te asociaal voor woorden is.

Het valt niet mee hè, gesp los maken, je bril en/of winterhoessie van je hoofd te halen en dan ook nog je helm. Is bij mekaar toch snel 15 seconden en het trg plaatsen van alles duurt toch wel gauw 25 seconden.

Shit hé op dat moment kan je al weer minimaal 500 meter verder zijn.

Misschien moeten diegene zich eens afvragen of het niet alleen die "buitenlanders"zijn die asociaal zijn maar eens bij zichzelf te raden gaan.

Kost mij ook zoveel moeite als ik ga tanken, poehee eerst helm af dan hoes en dan ook nog sleutel uit contact om tankdop te openen om daarna de tank te vullen tegen een (te hoge prijs), dan tank weer sluiten helemaal naar de kassa te lopen en weer trg en dan het hele ritueel weer te volgen. Je zal het maar moeten doen he shit wat een werk.

Ik zeg fuck de luie motorrijders en laten de echte het voorbeeld geven en genieten van het rijden.

Tot hierbij mij betoog

Hoop echt van harte dat al de liefhebbende motorrijders het fatsoen op kunnen brengen om zich tot deze VERMOEIENDE EN TIJDROVENDE handelingen te kunnen zetten.

Hoeo asociale buitenlanders, waar haal je dat nu opeens vandaan???
 
Ik snap t wel dat ze willen dat je je helm afzet, menig overval is met die outfit gepleegd.

en is het nou echt zo veel moeite
 
Wat een arrogante blaaskaak ben jij.

Tenminste, zo kom je wel over.

Mijnheer bepaalt wel even wat een echte motorrijder is. En hoe die zich moet gedragen.

Godzijdank ben ik geen echte motorrijder.

Amen!

Ik wordt het liefst met rust gelaten wordt door al die "echte motorrijders", die zo intolerant zijn dat ik perse mijn helm af schijn te moeten doen. Stelletje hypocrieten van de eerste orde!

Als je bij een pompstation werkt en slechte ervaring hebt opgedaan tijdens je werk, moet dan ik als nette, me niet misdragende, en betalende klant daar de dupe van worden? Dacht het niet. Als ik met alles en iedereen rekening moet gaan houden, al helemaal op dat niveau, dan kan ik beter thuis blijven, en dat was ik nou net niet van plan. Zolang je mij maar met rust met al dat kleinzerige gezemel, iedereen heeft tegenwoordig wel ergens last van. Zal de tijdsgeest wel zijn. Ik wens niet lastig gevallen te worden bij de benzinepomp! (en in de rest van de wereld trouwens)
 
Amen!

Ik wordt het liefst met rust gelaten wordt door al die "echte motorrijders", die zo intolerant zijn dat ik perse mijn helm af schijn te moeten doen. Stelletje hypocrieten van de eerste orde!

Als je bij een pompstation werkt en slechte ervaring hebt opgedaan tijdens je werk, moet dan ik als nette, me niet misdragende, en betalende klant daar de dupe van worden? Dacht het niet. Als ik met alles en iedereen rekening moet gaan houden, al helemaal op dat niveau, dan kan ik beter thuis blijven, en dat was ik nou net niet van plan. Zolang je mij maar met rust met al dat kleinzerige gezemel, iedereen heeft tegenwoordig wel ergens last van. Zal de tijdsgeest wel zijn. Ik wens niet lastig gevallen te worden bij de benzinepomp! (en in de rest van de wereld trouwens)

200% mee eens.....
 
en is het nou echt zo veel moeite

waarschijnlijk net zoveel moeite als mij de ruimte te geven om hem op te houden.

Waar komt het absurde idee vandaan dat als iemand iets erg meegemaakt heeft, hij/zij dan meer rechten heeft dan ieder ander, en dat eidereen zich dan aan die personen moet aanpassen? wat is dat voor krom hersenspinsel? Ik heb niemand iets misdaan, dus ik hoef nergens voor te boeten en mag mijn helm dan gewoon ophouden. (en nee, daar voel ik me niet schuldig over _O- )
 
als je gewoon betaald is het toch niet zo´n ramp. Alleen het is wel netjes en fatsoenlijk zet je hem af. Denk dat jezelf in het donker ook niet graag iemand voorbij ziet lopen met een burka of bivakmuts op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan