VertiGO elektrische super-sporter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ingevuld maar ik wist niet dat dit soort marktonderzoekjes waren toegestaan op MF.

Mooie fiets, lijkt me leuk om een op het circuit te testen.

Maarten, mail me maar ;)
 
Ik ben van het jaar op man geweest en heb daar de TTXGP gezien, ook bij de SBK op de nurburgring was ik er en ook daar reden ze als promo een ronde.

Er zaten best leuke creaties bij, maar toch vond ik het een zware teleurstelling.

Geen geluid waar je nu bij denkt man wat gaat dit hard,
de acceleratie gaat wel, maar sommigen kwamen kruipend de fnisch over na 60+ km's dus de fut was er al uit.

Als je dat de echte mannen ziet gaan daar, denk ik dat het nog wel even gaat duren voordat de electricshe motoren, beter/sneller zijn als de huidige SS's :)

wel een gaaf project en heb je poll ingevuld
 
Thanks voor de goede reacties!De poll wordt echt als een malle ingevuld! Ik zal kijken of ik de antwoorden nog hier kwijt kan.. en kan laten zien. Ik laat het denk ik een weekje lopen oid.

Mooi om te zien dat de intresse voor elektrische motoren toch verschuift.. eerst moest de motor wereld er echt niks van hebben. En tegenwoordig is de kritiek wat gematigder! Het zal hoe dan ook de toekomst zijn, per wanneer en voor hoe lang moeten we maar afwachten!

Tja die verkoopprijs is een killer, zit m vooral in de batterijen die aan de prijs zijn.

En dat is nu net waar ik hele grote ?? bijzet...

Desalnietemin alle respect voor wat je hier hebt neergezet :}
 
Ik denk niet dat je met een electro motorfiets net zoveel fun kan beleven dan met de huidige motoren.

Het geluid de geur van benzine en uitlaatgas en olie.

Wanneer dat mist, dan beleef je het heel anders denk ik.

wanneer er alleen nog maar electrofietsen verkrijgbaar zijn dan stop ik met motor rijden.

wel makkelijk voor woonwerk.
Het lijkt me eigelijk wel ideaal op stroom :}
 
Jou moet ze gelijk je A ontnemen :X :+

_O- ik zeg je eerlijk de vrachtwagen rijd heerlijk ( als hij rijd ) met warmere tijden.
Dat ding trekt erg hard op ben dus benieuwd hoe de motor zou reageren en hoelang hij mee gaat aan kms per tankbeurt...
Tis wel eens lekker hoor geen geluid aan je gehoor :P
 
_O- ik zeg je eerlijk de vrachtwagen rijd heerlijk ( als hij rijd ) met warmere tijden.
Dat ding trekt erg hard op ben dus benieuwd hoe de motor zou reageren en hoelang hij mee gaat aan kms per tankbeurt...
Tis wel eens lekker hoor geen geluid aan je gehoor :P



Op discovery laatst een stuk over een electro crossmotor en die deed helemaal onder van zijn broer de benzine crossmotor.

Maar ik denk dat je het motor rijden anders gaat ervaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan