Vertrekpunt Megameeting Achterhoek + Arnhem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt het dat de esso waar over gesproken wordt als vertrekpunt aan de president kennedylaan zit? (vlakbij de grote rotonde velperbroek). Ik zit er namelijk sterk over te denken om ook naar de megameet te gaan (vanuit Nijmegen) en dan is meerijden met jullie het handigste denk ik. :) Jullie rijden dus binnendoor naar Veenendaal begrijp ik? Over de veluwe ofzo?

Ik laat het nog even horen als ik zeker weet dat ik meega.
 
Klopt het dat de esso waar over gesproken wordt als vertrekpunt aan de president kennedylaan zit? (vlakbij de grote rotonde velperbroek). Ik zit er namelijk sterk over te denken om ook naar de megameet te gaan (vanuit Nijmegen) en dan is meerijden met jullie het handigste denk ik. :) Jullie rijden dus binnendoor naar Veenendaal begrijp ik? Over de veluwe ofzo?

Ik laat het nog even horen als ik zeker weet dat ik meega.

Dat is de juiste Esso ja.
Als ik me niet vergis is er ook een Nijmegen groep die gaat. Moet je even kijken in waar is wat te doen in het Nijmegen topic.

Maar wij gaan niet over de Veluwe maar over de dijk van Arnhem tot Veenendaal. Laat maar horen als je toch mee rijd met ons.
 
Laatst bewerkt:
In het centrale topic staat helaas geen vertrekkende groep voor nijmegen. Over de dijk naar veenendaal is natuurlijk ook prima! Zet me anders maar gewoon alvast op de lijst, denk dat het vrijwel zeker is dat ik kom.
 
In het centrale topic staat helaas geen vertrekkende groep voor nijmegen. Over de dijk naar veenendaal is natuurlijk ook prima! Zet me anders maar gewoon alvast op de lijst, denk dat het vrijwel zeker is dat ik kom.

Was net aan het kijken... geloof dat ze het gewoon in regionaal-Nijmegen topic hebben gehouden.

Maar ik zet je er wel bij. Mocht je toch afhaken hoor ik het wel.
 
Sluit in Velp ( of tussen Zevenaar en Duiven op de A12) aan samen met m'n buurman.
Ben nog aan het informeren of er meer van "Het Eiland" mee komen.

Rafdet


De teller staat tot nu toe op 5: Vuurblaadje (m'n buurman dus)
Wasphy
Devilr6 (+1)
and Me. :Y

Zijn nog druk bezig om er meer mee te krijgen, I'll keep in touch.
 
Zijn er nog mensen wie in willen verzamelen in Winterswijk???Om vervolgens naar dtc te rijden???

als mijn motor inde3rdaad klaar is, en daar gaan we even vanuit.. dan kom ik natuurlijk ook vanuit winterswijk :P vanaf waar in wwijk wou je vertrekken?
 
Ik hoop dat het hier is waar ik me dan kan melden voor de grote meeting. Vergeet mij niet want ook ik ga mee, voor de eerste keer. Mijn vertrekpunt zal dan Mac D'chem worden .
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat het hier is waar ik me dan kan melden voor de grote meeting. Vergeet mij niet want ook ik ga mee, voor de eerste keer. Mijn vertrekpunt zal dan Mac D'chem worden .

Ik zet je erbij! Voor aanmelding in het "grote" topic moet je klikken op het linkje wat in mijn eerste post hier ook staat.
(Als je dat niet al gedaan hebt)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan