verzamelen van motor miniaturen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
en de mini versie natuurlijk :P
full
 
is alleen niet van mij .. -O- ..

een goeie vriendin van heeft alles op haar slaapkamer staan met nog meer schaalmodellen ..

en is helemaal rossi gek ..... ;)
 
motor op je slaapkamer :}

Maar tis rustig de laatste tijd, komen er met gemak nog nieuwe modellen uit?
 
@ BO Rockhead: kan je mij even de site doorgeven van die "speciale" minichamps modellen uit Japan? Alvast bedankt!
 
motor op je slaapkamer :}

Maar tis rustig de laatste tijd, komen er met gemak nog nieuwe modellen uit?


hehe niet de motor maar de schakelbrommert
:P

en die van een hele goeie vriedin van me

hier nog maar eentje ..
wel met mij er op maar dat is niet erg ...
full
 
leute,

vraagje.. ik heb gister op ebay net een minichamps nsr test bike mis gelopen op 1 euro na... nu heeft de aanbieder mij benaderd of ik hem toch wil kopen omdat de hoogste bieder niet kan betalen... vaag!!!!! zie kopie mail...:

Second Chance Offer

The seller, is making this Second Chance Offer because the high bidder was either unable to complete the transaction or the seller has a duplicate item for sale.

The selling of this item through Second Chance Offer is in compliance with eBay policy; you will be able to exchange Feedback with the seller and will be eligible for all eBay services associated with a transaction, such as fraud protection.


maar hij biedt het object weer aan... dit is de link..:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...Sell_LogicX&refwidgettype=cross_promot_widget

wat denken jullie hiervan?!

grt
 
maar waarom biedt hij de nsr nu weer aan dan??
dit is de 3e keer..
wil het model echt graag hebben hoor... daar niet van..

grt
 
maar waarom biedt hij de nsr nu weer aan dan??
dit is de 3e keer..
wil het model echt graag hebben hoor... daar niet van..

grt

kun je gerust kopen hoor!!!!!
die heeft een hoge feedback dus is wel te vertrouwen. vond zelf ebay ook altijd nix maar heb er al een aantal modellen van gekocht en zijn altijd netjes geleverd!!!
tis een mooi model dus als je hem wilt moet j hem halen!!!

greetz *D
 
en zeldzaam toch?? })


kun je gerust kopen hoor!!!!!
die heeft een hoge feedback dus is wel te vertrouwen. vond zelf ebay ook altijd nix maar heb er al een aantal modellen van gekocht en zijn altijd netjes geleverd!!!
tis een mooi model dus als je hem wilt moet j hem halen!!!

greetz *D
 
Ik heb er nog niet zoveel,maar heb een mooi hangkastje met verlichting en spiegel gemaakt voor mijn 4 rossi's :9

ff een fototje:
full
 
Kwou net zeggen.. je hebt dan wel niet zoveel rossie modellen maar je hebt wel eenpaar van de mooiste rossi modellen :9~~

*D Dit vond ik idd de mooiste,al moeten er nog wel een paar bijkomen,niet perse rossi hoor. Nou hoef ik er geen tientallen,maar vind t mooie wandversiering voor mijn verder zo kaal huisje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan