Verzamelen van Motor miniaturen

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb nog
Nakano 2004
Katoh 2003,
Melandri 2003
Ducati Testversie 2002

Rossi 2003
Rossi 2003 Valencia
Rossi 125cc
Rossi 250cc

van minichamps de rossi zijn allemaal met doos en de bovenste 3 geen doos meer van maar zijn allemaal nog 100% top!

is toch de 4e van onderen..dus toch met doos :?
 
ow jah sorry maar had me lijstje ge edit want was nakano vergeten... die had ik er toen nog bijgezet dus 1ste 4 zijn zonder doos
 
ow jah sorry maar had me lijstje ge edit want was nakano vergeten... die had ik er toen nog bijgezet dus 1ste 4 zijn zonder doos

http://koopjes.marktplaats.nl/verzamelen/modelauto_s_en_miniaturen/37252754.html?return=eJwlitEKgjAUQP9F0MetubR1ZYT9yVDB4XIXdyMr%2Bvfu6uVwDhwHCt4eDl0CpQ0UaXLbMHczEYKUS8RpFTe3LYTBOUpiDfK%2FCJzxsgerqjFZiqXuVamvgdGbc5OVWF8es%2B6s9VGZ0%2B95cjWtqXXLtTy4xvvgyHPF5PNaoa2L7vMFVbUvZg%3D%3D&df=1

zo toch zweren dat je em op marktplaats met DOOS hebt staan, maar goed zonder doos dan laat maar... iig suc6 met de verkoop!
 
Kheb deze week de Shane Byrne 2003 binnen gekregen. Erg mooi model en erg zeldzaam. Vooral het stickertje voorop ter nagedachtenis aan de in 2002 omgekomen Steve Hislop is erg mooi. Ik heb er ook nog 1 te koop voor 72,50 euro, helemaal nieuw.

Bijlage: byrne.jpg
 
Kheb deze week de Shane Byrne 2003 binnen gekregen. Erg mooi model en erg zeldzaam. Vooral het stickertje voorop ter nagedachtenis aan de in 2002 omgekomen Steve Hislop is erg mooi. Ik heb er ook nog 1 te koop voor 72,50 euro, helemaal nieuw.
ik wist helemaal niet dat ie zeldzaam was?
toen mn ex en ik uit elkaar gingen heb ik die daar gelaten,samen met nog wat andere miniaturen.

ik had de 999 straatversie,de F03 fila xaus,de matrix 998,de troy bayliss nummer 1,de shane byrne monstermob,de rossi mugello 2001,gewone 2001,repsol 2002 en de testversie 2004.

toen ik weg ging heb ik alleen de rossi,s meegenomen
(wel het verstandigste wat ik gedaan heb)
ondertussen heb ik de fila ducati en de 999 straatversie opnieuw aangeschaft
 
De 2003 is wel zeldzaam, vooral door het stickertje, de 2002 is nog wel overal te koop. Ik wil ook nog graag de Hislop, maar die is vrij prijzig.
 
Vandaag het Rossi figuur 2005 binnen gekregen, wat ziet die er gaaf uit zeg. Ok hij kost 37 euro dus je mag er dan ook wel wat van verwachten, maar ziet er op de motor in de vitrine heel erg mooi uit!!!
 
Vandaag het Rossi figuur 2005 binnen gekregen, wat ziet die er gaaf uit zeg. Ok hij kost 37 euro dus je mag er dan ook wel wat van verwachten, maar ziet er op de motor in de vitrine heel erg mooi uit!!!
welke heb je?
ik wil alleen de 2005 rijdende figuren,in het blauw,en de valencia en laguna seca.die zittende hoef ik niet
 
Vandaag het Rossi figuur 2005 binnen gekregen, wat ziet die er gaaf uit zeg. Ok hij kost 37 euro dus je mag er dan ook wel wat van verwachten, maar ziet er op de motor in de vitrine heel erg mooi uit!!!
Waar koop jij die in hemelsnaam voor 37 euro :N ik koop ze ook gewoon via een modelhandelaar en daar kosten ze maar 28 euro en ook op toms.nl maar 28 euro, scheelt toch 9 euro is toch veel, maar ik heb zojuist 2 x de valencia en 2x de laguna seca voor maar 48 euro gekocht en de 2004 en 2005 figuurtjes voor maar 26 euro bij een handelaar in Tilburg *O*
 
De 125 en de 250 apprilia Rossie models hebben een heel vervelende paddockstand
Je kan het nergens op aansluiten en ze vallen steeds om.
Hierop iets gevonden;
Ouwe balpoint inktube (leeg) afknippen op maat en over de einden stoppen nadat je eerst deze tube on der de achterbrug hebt gestopt.
Dan de einden in de stukkies stoppen en voila ze vallen niet meer om en geen kans om afbraak.
werkt zowel op de 250 als de 125 WC model!
full
 
De 125 en de 250 apprilia Rossie models hebben een heel vervelende paddockstand
Je kan het nergens op aansluiten en ze vallen steeds om.
Hierop iets gevonden;
Ouwe balpoint inktube (leeg) afknippen op maat en over de einden stoppen nadat je eerst deze tube on der de achterbrug hebt gestopt.
Dan de einden in de stukkies stoppen en voila ze vallen niet meer om en geen kans om afbraak.
werkt zowel op de 250 als de 125 WC model!
(Afbeelding)
de 250 cc kun je bij de kettingspanners erin klikken,linksboven de achterrem

de 125 blijft inderdaad een lastig ding
 
De 250 was het ergste als ik dat kan zeggen, nu na de verandering, en er is geen lijm etc bij betrokken, staan ze lekker stevig en secure.
In mij oppinion was het een fout van Minichamps om ze zo te issuen.
 
Goed nieuws voor alle rossi fans, minichamps brengt aan het einde van het jaar opnieuw de honda nsr 500 van 2000 op de markt en deze keer als de 1e overwinning van valentino rossi met rijderfiguur *O* dus geen 500+ euro meer voor een 2000 versie meer nodig gelukkig, tevens komt er opnieuw de 2001 mugello als dirty look :9~ echt supernieuws, kunnen we toch eindelijk aan de modellen komen voor weinig geld *O* , minichamps bedankt *O* ik heb overigens gisteren mijn valencia en laguna seca's binnengehad en de 1e figuurtjes, morgen even wat figuurtjes ombouwen naar gauloises *D
[immgat]

Bijlage: rossi bikes.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan