verzekering R1 allrisk.

Snoepie

Die hard MF'er
9 sep 2004
302
0
omgeving Rotterdam
Nu ben ik van plan een r1 aan te schaffen..

Al weet ik nog niet hoe z'n ding eigenlijk eigenlijk rijd.. maar dat is zo verandert..

Vind z'n R1 gewoon mooi..

Heb even gecheckt hoe het met verzekeren zit.. maar die prijzen reiken best de pan uit vind ik zelf..

Zijn er mensen met een R1 die onder de 100 euro per maand zitten voor allrisk verzekering?


Greetz

Alle informatie is welkom..
 
by the way nog een vraag...

alle 900+ cc motorfietsen vallen zeker onder een hoge premie?

of maakt dat nog een verschil met de motorfiets zelf.. bouwjaar verschillen snap ik ja.. maar de merken?

Greetz
 
betaal 600 euro?? voor all riskk???

ik ben vanmiddag gebeld...ze zeiden tegen mij dat ik rond de 125 per maand moest gaan betalen...

Gimmie more information.. ik begon namelijk al te zweten..

Ik rij nu thundercat 600 cc met 65 euro all risk..

greetz
 
ik betaal zo´n 45 euro per maand,...
maar het hangt van je no/claim af, je leeftijd, bouwjaar van motor, je adres.

en let op je eigen risico en rest van de voorwaarden,..verschild nogal per verzekeraar.
 
Ja jullie kunnen lekker switchen tussen verzekeringen! Ik kan voorlopig niet overstappen omdat niemand mij wil door een rijontzegging... B|

En terecht!
Als verzekeraar zou ik jou niet eens willen hebben, jij gaat niets opleveren.
;)
 
Bij centraal beheer is het geloof ik zo, dat alle fietsen boven de 600cc evenveel betalen, maar dat weet ik niet zeker.
 
Bij centraal beheer is het geloof ik zo, dat alle fietsen boven de 600cc evenveel betalen, maar dat weet ik niet zeker.
Dat klopt, alleen daar is de allrisk achtelijk duur als je geen no claim heb opgebouwd.

Ik betaal zelf rond de 80 euro all risk, en ik heb maar 1 schade vrij jaar :P
 
600 euro/jaar met 72%
Kijk eens bij
Motorrijders Actie Groep

Zit goedkope verzekeraar aan verbonden met redelijke voorwaarden

www.mag-nl.org

Gepoetste kant boven houden is ook een voordelige optie
 
Als je 'm niet nieuw koopt zou ik overwegen om niet all risk maar WA+ te verzekeren. Voor het verschil in premie kun je een aardige schuiver maken :)
 
Als je 'm niet nieuw koopt zou ik overwegen om niet all risk maar WA+ te verzekeren. Voor het verschil in premie kun je een aardige schuiver maken :)

Zo denk ik er ook over.
Ben je iemand die elk jaar wel een keer onderuit gaat, dan moet je all risk doen, maar als je in je verleden bijna geen schade hebt gehad, dan zou ik idd WA+ (bij centraal beheer heet dat WA-Top) verzekeren.
Of het eerste half jaar even all risk, zodat je de fiets een beetje kent en daarna terug naar WA+.
 
Ik betaal 115 euro p/m voor mijn R1 met 75% no claim.
Maar voor de fazer 80% no claim iets van 37 euro p/m
En dan nog twee koekblikken voor iets minder dan 30 p/m (zonder allrisk beide)

Dus het totaal pakket valt nog mee. :)

Unigarant
 
98'er R1. 70% no claim. Zomertijdregeling. Regio Zuid Nederland: 35 Euro/mnd bij de Europeesche.
 
ik heb vanmiddag met me huidige verzekeraar gebeld..

ik rij nu thundercat 600CC emt +/- 80 per maand allirisk..

Ik ben vorige jaar heel licht gevallen.. me voorwiel gleed weg met nat wegdek..

Zegt ze dat het volgend jaar 140 euro wordt omdat ik 3 trede omlaag ben gegaan..

De r1 verzekering zou uitkomen op 184 euro#$!

Andere verzekeringagent..

Hij vertelde mij dat het +/- uitkomt op 110 euro.. voor de R1

Zouden jullie wat specifieke informatie kunnen geven over motor bouwjaar.. schade vrij jaren etc..


Greetz.
 
Probeer Unive eens, ik betaal 81 euro alrisk, ik ben er pas verzekerd dus nog geen no claim opgebouwt en de nieuwwaarde van mijn speed triple was 12,990 mijn postcode is 2907 dus risico gebied, ff Unive op internet oproepen kan je het zelf kan berekenen.
 
Orion Direct: goed voorwaarden etc.
Ik betaal allrisk voor m'n gloedjenieuwe zx-6r model '05 € 540.- 70% no-claim.
Die 70% no claim kreeg ik direct bij het aangaan van de verzekering 2 jaar geleden voor m'n model '03.Was m'n eerste motorverzekering!
 
Ik zit ook bij Unive! Klere verzekering vindt ik het. Slechte nieuw waarde regeling hebben ze daar (de kleine lettertjes).

Ik sta bij Unive vet in de min, waardoor allrisk niet meer te betalen is. Betaal 70 euro WA+ R1 2004.
 
Terug
Bovenaan Onderaan