VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is gewoon waar je zelf een goed gevoel bij hebt,en wat ik net ook al aangaf.
duur -goedkoop ,bekend merk of hemelvaart ik heb er in ieder nog nooit problemen mee gehad.
 
Wie wist van het bestaan van deze vf1000, is een boddykit. De eigenaar zocht onderdelen en stuurde deze foto 's mee.[afbeelding]
[afbeelding]. Ben benieuwd hoe dat stuurt.

Leuk, vraag me alleen af of hij ook de ronding van de achterband gebruikt.
Bij de VF die ik om bouw naar span gaat er een platte achterband op de CBR achtervelg.
 
Was dat maar waar ;) Maar zullen het volgend jaar wel merken als we met het VF750F span de weg op gaan. Wat zou het toch mooi zijn als er jongere VFén bestonden. Nieuwe type Sabre bijvoorbeeld. Ultieme zijspantrekkers die dingen. VF1300 ofzo.. Maar heb hier mijn onvrede al vaker over gedeeld _O-
 
Was dat maar waar ;) Maar zullen het volgend jaar wel merken als we met het VF750F span de weg op gaan. Wat zou het toch mooi zijn als er jongere VFén bestonden. Nieuwe type Sabre bijvoorbeeld. Ultieme zijspantrekkers die dingen. VF1300 ofzo.. Maar heb hier mijn onvrede al vaker over gedeeld _O-

VF1300F, oh ja...dat zou echt m'n rijbewijs kosten :+
 
Als het meezit komt deze week de oilmod. binnen , gekocht bij v4market uit de VS, heb ik weer een excuus om te sleutelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan