VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach zoiets heb ik ook. met gas helemaal open iets inhouden. wat minder gas en je gaat harder


nou hij vond 120 op de snelweg al niet meer zo lekker.. heb niet 't idee dat ik er zoals ie nu loopt op door moet blijven rijden ;)

Heb een aanvraag bij dutchy gedaan voor wat sleutelhulp/les hoop dat ie binnenkort eens tijd voor me maken kan :)
 
doe ik nog ff snel een ploatie:

full


kun je zien hoe de schijf hangt....

Ach, het kan ook zo 2 dagen dood zijn :W rustig op de zaak momenteel, dus heb iets meer tijd ;)
 
Spijtig Dy-hard, maar ik denk dat er hier wel nog mensen die manuals op cd-rom hebben, of een link die het wel doet...komt goed

Heb ik hier weer 2 sets 4-1's gevonden (de Laser had ik al es gepost denk ik, de andere niet), voor VF750 vermoedelijk, maar de verkoper, da zijn toch weer nie die mannen v Elmo's Place?
Elmo's Place Area 51 - Parts uit Vinkeveen - Advertenties op Marktplaats.nl

'Zuigers, zo overrated', niet op letten Dy-hard, Wobbel rijdt het liefst minimaal, met zo weinig mogelijk ballast, naar verluidt dient de bezemwagen bij de rondrit om Wobbel's stukken erna van de baan samen te vegen (en de andere weggebruikers dus een beetje te ontzien hé) grapje Wobbel ;)

Pff... bieden vanaf 285 euro, die man vraagt wel veel geld voor iets waarvan hij niet eens weet waar het vanaf komt :N
 
Motul olie moet je bij http://www.mercurius-tools.nl/ bestellen, € 39,95 per 4 liter en als je via de mail even doorgeeft dat je MF'er bent krijg je ook nog 10% korting :Y goedkoopste die ik ken.

Wobbel dank voor de tip. Ik zit zaterdag bij de Dutchy voor de oliemodificatie en had vorige week Motul 5100 besteld bij de automaterialenzaak alhier. (koopt elders niet wat uw mooie dorp u biedt). Ben ik ook van genezen inmiddels want gisteravond kreeg ik te horen dat hij er niet aan kon komen. Gisteravond gelijk Mercurius Tools gemaild met mijn noodkreet. Vandaag gaat er 4 liter Motul op de bus en morgen in huis. Ben top geholpen daar en ook nog 10% korting als MF'er. :') *O*
 
U heeft toch een nummertje getrokken? Er zijn nog 37 wachtenden voor U, lol
Nee, serieus, es een workshop, en liefst nie gans vanboven ergens in Nederland (neen, niet in Friesland, hoe mooi t daar ook mag wezen), zou meer dan welkom zijn

Tja, ivm die 4-1's, idd, duur, en idd, handig da je weet of ze nu voor een VF750 zijn of voor een VFR750, nie op de pianist schieten é :X

Deze heb ik gevonden om de bovenbenen te beschermen, 10€ ofzo
[afbeelding]

Ik heb die dingen ook een keer gemonteerd , was geen sucses, komt bij hard remmen tegen de onderkant van je kuip, heb het toen snel verwijderd.
 
Wobbel dank voor de tip. Ik zit zaterdag bij de Dutchy voor de oliemodificatie en had vorige week Motul 5100 besteld bij de automaterialenzaak alhier. (koopt elders niet wat uw mooie dorp u biedt). Ben ik ook van genezen inmiddels want gisteravond kreeg ik te horen dat hij er niet aan kon komen. Gisteravond gelijk Mercurius Tools gemaild met mijn noodkreet. Vandaag gaat er 4 liter Motul op de bus en morgen in huis. Ben top geholpen daar en ook nog 10% korting als MF'er. :') *O*

Is de olie inmiddels goed aangekomen?

Bedankt voor de bestelling en reclame :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan