VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2?S/R topic 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals gezegd ben ik dus sinds gisteren bezitter van een VF750S(sports staat er op de zijkap?)

Gisteren bij thuiskomst de 8 kratten met reserve onderdelen even geherstructureerd en in de garage opgeborgen, alsmede de wielen en mijn reserveblok.

Toen, terwijl mijn kameraad net klaar was met de bus afsluiten en de tuin in kwam lopen, even starten.
Nou ja, starten, ik raakte de knop aan en hij liep gelijk al ... heerlijk!

Even paar keer in de straat op en neer, toen mijn kameraad gegroet want die ging op huis aan, gauw mijn helm gepakt en even in de polder paar keer op en neer gereden, ongeveer 21km getuft.

Vanmorgen was het mooi weer, dus toen mijn vrouw terug was van haar zondagochtendritueel motorkleding aangetrokken en een lekkere tourtochtje gemaakt richting de kust.

Kameraadje even opgezocht in Heiloo, en toen binnendoor naar Egmond aan Zee voor een touristisch bakje kibbeling bij het strand.
Toen terug naar Castricum, even een stukje snelweg gepakt, en weer de polder in. Noordzeekanaal gevolgd tot Zaandam, Amsterdam Noord even helmpjes wezen passen bij een shop die vandaag open was, en toen snelweg gepakt naar mijn zus voor een bakkie, en daarna weer naar huis.

Al met al een kleine 125km gereden vandaag, ik hoop dat dat zonder achterafbelasting is, heb me een paar keer een beetje misdragen :+

Uit een ver verleden had ik nog een tanktas liggen, dus ivm de sigaretten en de portemnonnaie en flesjes water en sleutels wist in een brainiac momentje ineens weer waar die lag, die gauw op de tank geslingerd zzodat we onze jassen gewoon leeg konden houden. Die blijft er ook gewoon opzitten, ideaal!

Kleine sfeerimpressie van Egmond aan Zee :

Egmond.jpg


Je kan nog net de fietsen zien staan van die mensen die ik vroeg of ze hun fietsen misschien een metertje naar achteren wilden plaatsen |(
Ging tussen mijn motor en die auto's in d'r fiets neerzetten, en soort van klungelig ertussenuit stappen ... Ik denk voor we brokken krijgen :X

Iemand anders nog V4 gereden vandaag?
 
Niet teveel gereden.. 65Km op de VF1000F2 en ongeveer een 3/4 tank met de VFR800FI (niet op de Km stand gekeken)..

Leuke VF750S. Er is al veel gediscussieerd waar de S nu voor staat. I'.d.d. VF750Sports is de officiële Europese benaming. In de V.S. stond hij te boek als V45 Sabre..

Veel plezier toegewenst met de VF..
 
Net nog ff weg geweest 60 km gedaan, inmiddels in totaal al 600 km gedaan met de madam:-)

Blijft lekker die roffel, het koppel en vermogen mjam mjam.

Grtzz Dré
 
Ik zal me hier ook even melden. Ik ben nu bijna een maand eigenaar van een VF 750 F uit 1984. De vorige eigenaar heeft hem erg goed onderhouden en daar ben ik erg blij mee. Hij rijdt prima en klinkt ook erg goed.

Wellicht dat sommigen de motor herkennen:

2n8trav.jpg


2rglx08.jpg


De foto's zijn erg slecht, de motor niet ;). Binnenkort maar even betere maken.
 
Da's volgens mij deze..

1319994983_85_FT2238_imag0055_.jpg


Voormalig eigenaar komt uit het noorden en had hier de naam "West Rain". Plaatje van een VF750F..
Hij heeft een hele mooie oliemodificatie er op zitten.. O-)


Welkom hiero..
 
Heej wat een mooie motor. Komt me vaag bekend voor O-)

Mooi dattie goed bevalt Eric. Heel veel plezierige km's nog :W

Vandaag de Friese Motorelfsteden gereden. Heb alleen een VF1000F's gezien en enkele sabres.
 
Ben er erg blij mee! Heb nog niet verschrikkelijk veel gereden maar ik ga er vast nog veel plezier van hebben.

Oh, ik kom ook uit het noorden, maar iets meer naar het oosten.
 
Laatst bewerkt:
Gaaf hoor, lekker ritje zo.


Ja heerlijke kennismaking :)


Hey stadsgenoot +' Ik ben flink met de VFR aan de rit geweest gisteren, 450km :]

Ohw ik zie het ja, ook uit Zaanstad :)


Niet teveel gereden.. 65Km op de VF1000F2 en ongeveer een 3/4 tank met de VFR800FI (niet op de Km stand gekeken)..

Leuke VF750S. Er is al veel gediscussieerd waar de S nu voor staat. I'.d.d. VF750Sports is de officiële Europese benaming. In de V.S. stond hij te boek als V45 Sabre..

Veel plezier toegewenst met de VF..

Ja dank je, ben er (we zijn) er ook erg blij mee :P
En bedankt voor het plezier, hebben we nu al :]
 
Laatst bewerkt:
Heej wat een mooie motor. Komt me vaag bekend voor O-)

Mooi dattie goed bevalt Eric. Heel veel plezierige km's nog :W

Vandaag de Friese Motorelfsteden gereden. Heb alleen een VF1000F's gezien en enkele sabres.

heb er ook eentje gezien in sneek bij de stempel post
 
Ik zal me hier ook even melden. Ik ben nu bijna een maand eigenaar van een VF 750 F uit 1984. De vorige eigenaar heeft hem erg goed onderhouden en daar ben ik erg blij mee. Hij rijdt prima en klinkt ook erg goed.

Wellicht dat sommigen de motor herkennen:

[afbeelding]

De foto's zijn erg slecht, de motor niet ;). Binnenkort maar even betere maken.

Foto's doen het op een forum altijd erg goed :+

Knappe fiets trouwens *O*
 
Denk alleen dat 450 km op een VFR makkelijker is dan op een VF, door het ontbreken van de kuip Enzo.
Dit is mn eerste "naked" en het is best wel een beetje afzien.
Niet nadelig ofzo hoor, maar zodra je de snelweg opgaat is het best wapperen geblazen ;)
 
rondje het harde - wezep en toen binnen door wezep tot blaricum. door de achtertuin van Dutchy dus eigenlijk ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan