Nsmeijer
Die hard MF'er
Jij bedoelt natuurlijk de topkuip demonterennou, ik weet wel een manier hoor, maar da's een beetje koud momenteel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij bedoelt natuurlijk de topkuip demonterennou, ik weet wel een manier hoor, maar da's een beetje koud momenteel
tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkJij bedoelt natuurlijk de topkuip demonteren
Mijn VFR had 748cc, vandaar mijn naam. Is in 2016 in 2en gebroken....
Haha, ja dat gaat frisjes zijnnou, ik weet wel een manier hoor, maar da's een beetje koud momenteel
Net ingereden dus
Toen de VF 500 nog vrij jong was, was er een man die in een paar jaar 100.000 km storingsvrij bij elkaar had gereden en daarom dit feit bij de importeur meldde. Het leek hem een goede reclame voor dit merk. Happy with Honda, weet je nog? Die mensen in Ridderkerk hadden er helemaal geen belangstelling voor. Viel hem een beetje tegen want vóór de VF had hij een CX turbo gereden die wel eens klapte bij veel minder kilometers. Heel andere koek dus.Net ingereden dus
BBQ 18-04-2020:
Zwerver
Carni-four Cowboy
Jan ARTC132
Smuiger
Dirtbag
Dutchy748
Olie4
Nsmeijer
GeertB84 (vroeger Nakedbiker)
Leuk idee zo'n BBQ!
Met een beetje geluk kan je er bij als je het onderste carterdeksel er af haalt,maar dat gaat alleen als het daar open genoeg voor is.Drijfstanglagers. Moet daar de krukas ook voor uit?
Ik heb nog een ander blok waar de voorste bank koelvloeistof lekt in de cilinder linksvoor. Als ik nu nog een blok moet regelen dan kan ik zo metgemak gaan stapelen.
db
Je hebt gelijk, krukas wellicht niet, maar koppen toch wel lijkt me, om de zuigers met drijfstang te verwijderen? En voor de achterste kop moet volgens mij het blok uit het frame.Drijfstanglagers. Moet daar de krukas ook voor uit?
Ik heb nog een ander blok waar de voorste bank koelvloeistof lekt in de cilinder linksvoor. Als ik nu nog een blok moet regelen dan kan ik zo metgemak gaan stapelen.
db
"losse uiteinde" van de drijfstang verwijderen en die helft van de lagerkap zal wel lukken denk ik, maar het lijkt me sterk dat je bij de andere helft kunt komen. Zoveel ruimte heb je niet in dat blok.Dang. Ik hoopte dat ik de lagerkappen er af kon halen. De zuiger iets wegduwen en dan de lagerkappen er uit peuteren. Omgekeerde volgorde voor monteren.
db
Ook dat is maar de vraag,ligt er aan hoe open het aan de onderkant is,bij een latere vf750C (jaren 90)gaat het zeker niet."losse uiteinde" van de drijfstang verwijderen en die helft van de lagerkap zal wel lukken denk ik, maar het lijkt me sterk dat je bij de andere helft kunt komen. Zoveel ruimte heb je niet in dat blok.