VF1000F rider
Die hard MF'er
Dus dan kan onze afspraak vervallen op 5 november
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus dan kan onze afspraak vervallen op 5 november
Hoi VF-Bikers ,
Zo weer effe een kleine up-date over mijn nieuwste aanwinst. Na de motor naar huis gehaald te hebben met behulp van een bedrijfswagen met aanhangwagen heb ik de accu eruit gehaald en onder de lader gezet. Afgelopen maandag was het zover dat ik de accu gemonteerd en de koppelingsleiding voor de zekerheid nog een keer goed ontlucht heb. Zonder dat de motor liep voelde ik al dat hij aardig schakelde. Na mijn motorkleding aangetrokken ben ik op goed geluk een proefrit wezen maken en wat denk je, hij schakeld als een zonnetje. Dus de conclussie ik heb voor 300 een motorisch perfecte motor gekocht. is het geen mop
groeten, William
Hé william. Is dat die Sabre van Marktplaats waar ze het in m'n topic over hadden of niet? Dan is ie gevonden. Dat vond ik van de mijne al maar voor 300 koop je nog niet een fatsoenlijke fiets meer.
Eendjestape roeleertPompedeeee
Filmpje op Rapidshare
Hij doet het dus weer, linkerdemper is er vandaag maar 2x uitgeplopt, die zit nu profi vast met ducttape.
Mijn VF-je doet het bijn goed maar ik blijf meet 1 probleem zitten. Dit probleem wordt zowat omschreven door een andere VF-er in volgende topic:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/92857%22/1
Ik heb echter de pulse generatoren al eens vervangen. Wat kan de reden zijn waardoor ze opnieuw kaport gaan (c.a. 1 jaar na installatie van de nieuwe dingetjes)?
'tis effe behelpen maar met een beetje handigheid gaat het je daarmee wel lukken.ik heb enkele een (Afbeelding)
De VF750F die ik gereden heb had hetzelfde euvel als omschreven in de link die je aangeeft. Bij mij was de oorzaak dat één van de twee CDI-units van de ontsteking nat geworden was, ondanks dat deze goed gemonteerd zat, onder het plaatwerk. Toerenteller viel naar 0 en de motor ging op twee cilinders lopen. Ik weet niet of bij een VF750S ook twee CDI-units gemonteerd zijn maar het is het controleren waard. Ik heb toen de CDI-unit vervangen en probleem verholpen! Succes! (tip: als de unit defect is haal dan een ruil-exemplaar, nieuw zijn ze niet te betalen....)Mijn VF-je doet het bijn goed maar ik blijf meet 1 probleem zitten. Dit probleem wordt zowat omschreven door een andere VF-er in volgende topic:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/92857%22/1
Ik heb echter de pulse generatoren al eens vervangen. Wat kan de reden zijn waardoor ze opnieuw kaport gaan (c.a. 1 jaar na installatie van de nieuwe dingetjes)?
Teveel regen, te weinig lekker toerweer.... krijg je dat hèwat zijn jullie allemaal in een destructieve bui zeg!
De VF750F die ik gereden heb had hetzelfde euvel als omschreven in de link die je aangeeft. Bij mij was de oorzaak dat één van de twee CDI-units van de ontsteking nat geworden was, ondanks dat deze goed gemonteerd zat, onder het plaatwerk. Toerenteller viel naar 0 en de motor ging op twee cilinders lopen. Ik weet niet of bij een VF750S ook twee CDI-units gemonteerd zijn maar het is het controleren waard. Ik heb toen de CDI-unit vervangen en probleem verholpen! Succes! (tip: als de unit defect is haal dan een ruil-exemplaar, nieuw zijn ze niet te betalen....)
wat zijn jullie allemaal in een destructieve bui zeg!
En als ik me niet vergis hebben we een How-To van wat jij bedoelt op het forumNou mijn reactie was anders serieus bedoelt. Met een dremel kun je het CDI-kastje vrij eenvoudig open"zagen" om daarna de solderingen te controleren.