Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zal ik voor de volledigheid dan ook maar zeggen dat het voor 99% zeker aan de koolborstels ligt ?
Maar die 1% kan het anker zijn, in mijn geval was dat zo, koolborstels waren nog goed, met een fijn ijzerzaagje heb ik heel lichtjes in de groeven van het anker gelopen, en mijn probleem was opgelost.
Maar die 1% kan het anker zijn
Voor wie het leuk vind:
Kut VF
Ik ben nu dus ook een ex-VF rijder, ga maandag een RC24 in topstaat (uhhum) ophalen in Hasselt Kountie, dus ik blijf nog wel een V4-sletje
Moet toch wel liefde hebben voor V4's om er na dit soort gezeik weer 1 te kopen
Ja, misschien tank ff opnieuw bevestigen als je het mij vraagt.
Maar ziet er netjes uit!
Ja, dat is dus lastig, want officieel moet je ze helemaal naar binnen drukken, ontluchten en pompen, en dan komen ze er wel een stukje uit, maarja, als de boel dan lek is, dan schiet het ook niet meer op.Als de zuigers niet met het beschadigde deel achter de oliekeerring komen (dwz met de beschadiging aan de buitenkant blijven) kan het wel.
Anders zou ik ze idd vervangen.
Vaag, heb je wel de goede zekering er in zitten?heb ik ook een vraag. Ik wou even naar de stad op mn VF1000F2, start ie niet..
Startmotor loopt niet, geen sjoege. Zekering door. Goed, ik vervang 'm en start. Startmotor draait, motor slaat aan, ik laat de startknop los en pets, weer de zekering door. Ik heb het startrelais, de accu en de aansluiting op de startmotor schoongemaakt voordat ik erachter kwam dat de kortsluiting plaatsvind als de motor aanslaat en ik de knop loslaat. Motor slaat dan ook meteen weer af (logisch, de ontsteking zit achter dezelfde zekering.)
Met de dodemansknop uit kan ik starten tot de accu leeg is zonder problemen (nou ja,goed,oké, hij slaat niet aan...
Kent iemand dit probleem of heeft iemand een idee?
ik heb geen idee, maar ik zie al visioenen van defecte ontstekingsunits, bobines etc....
Of schiet me te binnen nu, zou de startmotor defect zijn dat ie bij het loslaten van het relais de boel kaduuk maakt?
Ja nou, je zou het haast wel gaan denken, maarja, blijft denk ik lastig om te raden wat het is?Zekering is de goede, 10 Ampere, had 4 reserve gehaald, maar het wordt krapjes denk ik. Startrelais is het dus ook niet omdat ik de startmotor niet gebruikt heb en toch de zekering naar de eeuwige jachtvelden vertrok.
Zou het dan toch iets in de bobines wezen of in de CDI Units?
Ik vertrouw het contactslot ook niet helemaal, de sleutel wil er alleen maar uit als je 'm op het stuurslot zet. Ook vreemd. Zou dat misschien de kortsluiting kunnen veroorzaken?
Het is het enige wat echt mechanisch is en veel te lijden heeft.
Contactslot kan ik nog proberen, die heb ik in reserve van mijn VF1000F, maar bobines en CDI units, zeker die van een F2 heb ik niet.