VFR only---voorjaarsrit

Als het weer wat meezit, en de datum past mij kom ik wel es tot daar. 8-)

motorstek_33819_original.jpg
 
Moest ff zoeken waar dit Topic was verstopt maar ben er....mijn voorkeur gaat uit naar een zaterdag, een zondag kan evt ook maar is minder handig. En droog is wel lekker, ik regen al vaak genoeg nat.

Ook de afstand naar startpunt is ideaal (20km)

hier nog maar s een plaatje.
full
 
Laatst bewerkt:
[offtopic]raar, als ik thuis wl posten keer ik terug naar t hoofdmenu.....iemand n idee? Vervelend, want ik wilde gisteren al reageren maar dat lukte dus niet.......dan maar vanaf mn werk ;) [/offtopic]

Ik heb ook wel zin om n stukkie te sturen.....dag maakt me niet zoveel uit, mooi weer is zeker wel gewenst (iig droog). Aankomende week (WK14 ben ik echter op vakantie)

Kortom: I'm in!! :]
 
Moest ff zoeken waar dit Topic was verstopt maar ben er....mijn voorkeur gaat uit naar een zaterdag, een zondag kan evt ook maar is minder handig. En droog is wel lekker, ik regen al vaak genoeg nat.

Ook de afstand naar startpunt is ideaal (20km)

hier nog maar s een plaatje.
[afbeelding]
 
Laatst bewerkt:
[offtopic]raar, als ik thuis wl posten keer ik terug naar t hoofdmenu.....iemand n idee? Vervelend, want ik wilde gisteren al reageren maar dat lukte dus niet.......dan maar vanaf mn werk ;) [/offtopic]

Ik heb ook wel zin om n stukkie te sturen.....dag maakt me niet zoveel uit, mooi weer is zeker wel gewenst (iig droog). Aankomende week (WK14 ben ik echter op vakantie)

Kortom: I'm in!! :]


=1
 
Laatst bewerkt:
Hey ik wil ook wel mee maar ligt aan de volgende criteria:
- Datum, liefst een zaterdag
- Weer (moet wel *O* weer zijn)
- Agenda vriendin O-)

Ook maar een piccie dan(ja ik weet het, er moeten nodig nieuwe komen)
full
 
Hee een VFR ritje, daar ben ik ook wel voor te porren. Count me in bij goed weer! :]

met dit vriendelijke snuitje dan:

full
 
Laatst bewerkt:
JFJ is ook te porren.. op voorwaarde,

- als zijspannen ook welkom zijn
- als het in het weekend van 5 juni of later is. (anders rijdt ie nog niet)

Lijkt me leuk!

Trouwens gave fiets kpt.
 
Lijkt me leuk. Kan ik meteen als beginneling aan het rijden in een groep proeven.
Van 20 mei tot en met 4 juni kan ik niet, maar voor de rest moet lukken.
Ik moet wel eens in de drie weken op zaterdag werken. We'll see

Tot ziens hoop ik!
 
Ik zeg nog niet dat ik mee ga maar ik zeg ook nog niet dat ik niet meega.
Het hangt van de datum af. Het weer boeit me niet zo, als het maar gezellig is.
 
Lijkt me leuk. Kan ik meteen als beginneling aan het rijden in een groep proeven.
Heb ik ook nog nooit eerder gedaan, dus ik ben benieuwd.

In juni kan ik nog wel een keer trouwens ;) Als het goed is ben ik eind mei klaar met afstuderen, dan moet ik in juni alleen nog een keer een presentatie houden en verder niks *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan