VFR Topic 8 nothing beats a V4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Lukas,

Merk je wel verbeteringen tov het oude standaard systeem?

jahh zeker, het gewicht is zeker lekker afgenomen, en het geluid is fenomenaal! vooral in de tunnel heerlijk hahaha.

qua vermogen:

de motor loopt nu rijker door de verbeterde spoeling van de uitlaatbochten.
vooral bij gas loslaten merk je dat goed door dikke knallen uit de pijp _O- op de testbank gaf ie mooie blauwe steekvlammen bij gasdicht _O- de afstelling is nu dus wel aan de zeer rijke kant, echter geeft ie nu al 98pk op het achterwiel, en er zit nog veel meer in volgens mark, vooral aangezien ik me luchtfilter nog moet schoonmaken en moet synchroniseren :9 dus ik hoop met een standaard blok rond de 105 achterwiel pk's uit te komen.

Mark van MADracing vond het een zeer mooi en goed uitlaat systeem :Y loopt goed op de testbank iig :Y
 
Laatst bewerkt:
Even een klein vraagje tussendoor:

Heeft er iemand een Zumo 220 gemonteerd op zn VFR, en zo ja...heb je de bijbehorende mounts gebruikt of anders gemonteerd?

Foto's, uitleg enzo zijn natuurlijk van harte welkom ;)
 
Even een klein vraagje tussendoor:

Heeft er iemand een Zumo 220 gemonteerd op zn VFR, en zo ja...heb je de bijbehorende mounts gebruikt of anders gemonteerd?

Foto's, uitleg enzo zijn natuurlijk van harte welkom ;)

Een bol in het balhoofd en een andere bol (weet niet of die erbij was) achteraan op de houder. Dan een tussenstuk dat tussen de twee bollen klemt. Staat nu wel voor de toerenteller maar dat is niet erg. De bolletjes vind je wel op het net? het tussenstuk ook.
 
Even een klein vraagje tussendoor:

Heeft er iemand een Zumo 220 gemonteerd op zn VFR, en zo ja...heb je de bijbehorende mounts gebruikt of anders gemonteerd?

Foto's, uitleg enzo zijn natuurlijk van harte welkom ;)

Ik heb mijn 210 gemonteerd met bijbehorende steun. Voldoet prima, maar wellicht straks een steun op het balhoofd.
 
Een bol in het balhoofd en een andere bol (weet niet of die erbij was) achteraan op de houder. Dan een tussenstuk dat tussen de twee bollen klemt. Staat nu wel voor de toerenteller maar dat is niet erg. De bolletjes vind je wel op het net? het tussenstuk ook.

....mmmmh...in t balhoofd klinkt me wel goed. Maar met de onderdelen die er standaard bij zitten kom ik niet ver met de balhoofd-optie ;)

Een foto zou helpen.... :Y

Ik heb mijn 210 gemonteerd met bijbehorende steun. Voldoet prima, maar wellicht straks een steun op het balhoofd.

De 210 heeft volgens mij standaard dezelfde onderdelen erbij geleverd. Betekent dus dat je m nu op je rem- op cilinderpotje gemonteerd hebt?

Kom je nu niet tegen je kuipdeel aan? Want daar ben ik nu n beetje bang voor...vandaar dat ik erg gecharmeerd ben van de montage in het midden van t stuur. Of dat nu balhoofd is op een andere manier.... :)
 
Zit inderdaad op mijn koppelingspotje. Je kunt de RAM-mount zo stellen dat de Zumo niet tegen de kuipruit aan komt. Maar volgens mij is montage op het balhoofd wel ideaal. Beter zicht op het scherm.
 
12v contact in balhoofd:
Onder ons zijn vast meerdere die een 12v contact zo netjes in balhoofd hebben geplaatst. Ik ben dit ook van plan. Echter is het contact te klein en past niet netjes in de buis. Hoe hebben jullie het contact gefixeerd / vastgezet in de balhoofdbuis ?? Lijm/kit/andere opvulling?
bedankt alvast!
 
25 euro :} Waypoint

Die had ik dus nog niet gezien! ;) Wel gezocht op de site maar schijnbaar te vluchtig gelezen....thanx :}


Ziet er goed uit, moeten we eens naar kijken. Of anders naar Waypoint, zit vlakbij, om de mogelijkheden door te nemen.

Kijk eens aan.....Samen komen we verder, want deze had ik dus nog helemaal niet gezien. :}

Hij is idd precies hetzelfde als die op Ebay (zie t typenummer)....en nog n stukje goedkoper ook want de verzendkosten van Ebay zijn iets van 12 EU. ;)

Mbv deze kun je ism de spullen die je al hebt je Zumo mooi op je balhoofd monteren :Y

Thanx Dopey en EchoDelta....ben weer n stuk wijzer!
 
Laatst bewerkt:
12v contact in balhoofd:
Onder ons zijn vast meerdere die een 12v contact zo netjes in balhoofd hebben geplaatst. Ik ben dit ook van plan. Echter is het contact te klein en past niet netjes in de buis. Hoe hebben jullie het contact gefixeerd / vastgezet in de balhoofdbuis ?? Lijm/kit/andere opvulling?
bedankt alvast!


iemand :?
 
Beste mensen,

Ik ben vanavond onderuit gegaan met de motor ;( Als reactie stak ik mijn linkerknie uit (alsof het een motor van 240kg met 60km/u kan stoppen 8)7 |( ) en heb ik dus wat last ervan. Gelukkig voor de rest niks :)

Met Midori is het helaas slechter aan toe. Ik moet de linkerkant van de kuip vervangen en heb geen idee waar ik dat kan kopen. Mochten jullie nog adressen weten voor een voorkuip van een Honda VFR800FiY '01, dan hoor ik dat graag :)
 
Beste mensen,

Ik ben vanavond onderuit gegaan met de motor ;( Als reactie stak ik mijn linkerknie uit (alsof het een motor van 240kg met 60km/u kan stoppen 8)7 |( ) en heb ik dus wat last ervan. Gelukkig voor de rest niks :)

Met Midori is het helaas slechter aan toe. Ik moet de linkerkant van de kuip vervangen en heb geen idee waar ik dat kan kopen. Mochten jullie nog adressen weten voor een voorkuip van een Honda VFR800FiY '01, dan hoor ik dat graag :)

VFR forum roepen O-) Meer mensen die kappen hebben liggen :Y
 
Beste mensen,

Ik ben vanavond onderuit gegaan met de motor ;( Als reactie stak ik mijn linkerknie uit (alsof het een motor van 240kg met 60km/u kan stoppen 8)7 |( ) en heb ik dus wat last ervan. Gelukkig voor de rest niks :)

Met Midori is het helaas slechter aan toe. Ik moet de linkerkant van de kuip vervangen en heb geen idee waar ik dat kan kopen. Mochten jullie nog adressen weten voor een voorkuip van een Honda VFR800FiY '01, dan hoor ik dat graag :)

-O- -O- Ik hoop dat je snel weer opknapt.
 
Je knie oke, maar man je VFR das pas erg!!!!
Succes met het herstellen van beide.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan