A
Anoniempje177
Guest
En mocht ik ooit bij verkoop iemand aan de deur krijgen die daarover valt dan mag hij gelijk opdonderen…
Een vfr verkoop je toch niet.....ahum.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En mocht ik ooit bij verkoop iemand aan de deur krijgen die daarover valt dan mag hij gelijk opdonderen…
Een vfr verkoop je toch niet.....ahum.....
Ik heb alle rekeningen van de afgelopen 4 jaar (of was het 5 jaar… ) dat is mijn enige harde bewijs van 48k bij aankoop naar 82k nu…Ik ga er vanavond eerst nieuwe olie ingooien.
Een begin maken met onderhoudshistorie bij 62000 km.
Het eerste wat je doet bij een particuliere aankoop : olie/filters/bougies etc. Ik laat een voorjaarsbeurt van 135 uitvoeren en daar komt altijd wel wat uit zoals Banden/accu/ketting en valt onder slijtageplekken waar je toch niet onderuit komt.De motorzaak heeft er pas nog 2 nieuwe kettingspanners ingezet. Verder weet ik er niks van.
Doe ik ook. Ik heb hem nog maar anderhalve week.Het eerste wat je doet bij een particuliere aankoop : olie/filters/bougies etc. Ik laat een voorjaarsbeurt van 135 uitvoeren en daar komt altijd wel wat uit zoals Banden/accu/ketting en valt onder slijtageplekken waar je toch niet onderuit komt.
Ohja,ooit een nieuwe stator: typisch ellende vd vtec.
Idd, eenmaal rijdend merk ik er weinig van…behalve dat hij dan lekker stabiel is.Ik snap oprecht niet waar iedereen vandaan komt met de “ vfr is zwaar” oprecht, ik snap et niet.
Ik had hiervoor een caponord, die voelde veel zwaarder aan, voornamelijk topzwaar namelijk, met de 1200f dat gevoel nooit gehad,
Bedoel. Vergeleken met een 600cc naked van et een of ander is alles zwaar.
ja ik ben van de vfr naar een street naked gegaan scheelt eventjes 80 kilo Dat merk je echt wel met haarspeld bochten ingooien bochten enzo.Ik snap oprecht niet waar iedereen vandaan komt met de “ vfr is zwaar” oprecht, ik snap et niet.
Ik had hiervoor een caponord, die voelde veel zwaarder aan, voornamelijk topzwaar namelijk, met de 1200f dat gevoel nooit gehad,
Bedoel. Vergeleken met een 600cc naked van et een of ander is alles zwaar.
Andere banden doen wonderen vaakHij is inderdaad erg stabiel, maar vraagt bij snelle richtingswisseling ook meer kracht dan andere motoren.
Enige nut is dat hij levenslang meegaat; herbruikbaar dus…afspoelen en opnieuw inoliën. Had je die papieren niet hoeven te kopen…..Heeft een K&N luchtfilter nut in een 2002 Vtec?
Net een uitgehaald en een normale Hi Flo terug gezet.
Precies, daarom heb ik op mijn 888 een k/n filter…lekker goedkoop in onderhoud….Sowieso heeft dat nut, bragging rights hahaha, kijk mij met m'n K&N filter haha.
Alle gekheid op een stokje, wat swetty zegt, afspoelen en in de olie en klaar, goedkoper als iedere keer nieuw filter.
Dat had ik met de mijne ook, tjeemig wat zag de papieren luchtfilter er smerig en zwart uit…was ook nooit in de 48k vervangen.Ja dat was ook wel de voornaamste reden om nu te vervangen naar een K&N.
Bij ~45k nog de OEM filter, mag vervangen ook wel, dan maar een schoonmaakbare