Virus/malware meldingen op MF UPDATE

Heb het ook overal inderdaad. Wat wel weer "grappig" is, is dat ik wel via Google Chrome hier kan komen...
 
Ken je ze dan?

Niet alle hackers zijn 'fout' btw.
Oja, nuanceren. Heel belangrijk in dit geval, want anders begrijpt niemand wat ik bedoel :z

Hackers, die, ongevraagd, willens en wetens, zichzelf, dan wel anderen, toegang verschaffen tot (computer-)systemen met als doel, of met het risico, deze, of andere systemen, te wijzigen dan wel gegevens te achterhalen, vallen in hetzelfde genre als uitkeringfraudeurs en inbrekers. Extreem vies volk.

En net als inbrekers en uitkeringfraudeurs, hoef ik ze niet persoonlijk te kennen om er een oordeel over te hebben.
 
Ah. Ik merkte het. Firefox blokkeerde opeens de boel idd.

Gelukkig gefixt dus. :)
 
Het werkelijke probleem zit natuurlijk in het OS en/of de browser, die blijkbaar toestaat dat een webpagina troep gaat installeren, zonder de gebruiker iets te laten weten...

[me="RemcoNL"]heeft nergens last van met Firefox onder Ubuntu :)[/me]
Komt alleen doordat Ubuntu in het algemeen geen aantrekkelijk doelwit is :W
 
Het is weer mis met MF op Firefox...(of nog steeds) :/


bij Firefox moet je ff de blokkering opheffen:

Extra > Opties > Beveiliging > Gerapporteerde aanvalsites blokkeren -> uitvinken.

*Zet het later wel weer aan natuurlijk :) :P
 
Nee hoor, je beveiliging staat gewoon wagenwijd open. Da's prima, maar of dat nou zo veilig is...

Ik draai ook Ubuntu hier.

draai op deze ip geen ubuntu, op die thuis staat wel al +/- 8 jaar 24/7 tot nu nog geen problemen gehad.
gaat met windows niet lukken ben ik bang zelfs met de deur dicht niet

waar was die hardhouten deur ook al weer? :)
 
Laatst bewerkt:
Waarschuwing- Deze site bezoeken kan schade toebrengen aan uw computer!

Suggestie:
Ga terug naar de vorige pagina en kies een ander resultaat.
Probeer een andere zoekopdracht om de gewenste informatie te vinden.
Of u kunt op eigen risico doorgaan naar Motor-Forum. Ga voor meer informatie over de problemen die we hebben aangetroffen naar Google's diagnosepagina voor 'Veilig surfen' voor deze site.

Ga naar StopBadware.org voor meer informatie over hoe u zich beveiligt tegen schadelijke online software.

Als u de eigenaar van deze site bent, kunt u een verzoek indienen voor een controle van uw site met de Webmasterhulpprogramma's van Google. Raadpleeg het Helpcentrum voor webmasters voor meer informatie over het beoordelingsproces.
Advies geleverd door

Gewoon rechtstreeks intypen WWW.motor-forum.nl en het ging wel goed LoL
 
Ik had 'm ook, die waarschuwing. Gelukkig via andere site uitgevogeld hoe je die beveiligingsdingesen moet uit zetten. Ik lees het nu op MF, maar dat lijkt op die ouders die hun zoon kwalijk nemen dat hij niet belt: "Tenslotte heb jij telefoon, en wij niet... "

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan