teuntjevos
Rookie
- 3 mei 2021
- 3
- 1
Beste mensen,
Nieuw hier met de eerste vraag;
Ik rij een Kawasaki vn1500 Classic uit 97.
Laatst kwam ik erachter dat als ik de versnelling in zijn 1 had en met de koppeling in de motor startte; dan kroop ie een beetje naar voren. Als ik snel optrek en naar zijn 2 schakel gaat dit erg moeilijk; komt vaak in zijn vrij. Als ik rustig rijd heb ik nergens last van, ook als ik 120 rijd en optrek slipt de koppeling niet.
Eerste idee was vloeistof vervangen; dit gedaan en ontlucht met speedbleeder(pakt geen valse lucht meer, heb de onluchtingsnippel met teflon gedaan). Nu krijg ik hem niet ontlucht; hij lekt niet, zou dit lucht in de banjo bout zijn?
en de vraag of dit met de koppeling ookal opgelost kan worden met een nieuwe veer of meteen nieuwe koppelingsplatrn moeten vervangen.
Motor heeft 41k gelopen; en ik denk dat de platen fabriek zijn
alvast bedankt
Nieuw hier met de eerste vraag;
Ik rij een Kawasaki vn1500 Classic uit 97.
Laatst kwam ik erachter dat als ik de versnelling in zijn 1 had en met de koppeling in de motor startte; dan kroop ie een beetje naar voren. Als ik snel optrek en naar zijn 2 schakel gaat dit erg moeilijk; komt vaak in zijn vrij. Als ik rustig rijd heb ik nergens last van, ook als ik 120 rijd en optrek slipt de koppeling niet.
Eerste idee was vloeistof vervangen; dit gedaan en ontlucht met speedbleeder(pakt geen valse lucht meer, heb de onluchtingsnippel met teflon gedaan). Nu krijg ik hem niet ontlucht; hij lekt niet, zou dit lucht in de banjo bout zijn?
en de vraag of dit met de koppeling ookal opgelost kan worden met een nieuwe veer of meteen nieuwe koppelingsplatrn moeten vervangen.
Motor heeft 41k gelopen; en ik denk dat de platen fabriek zijn
alvast bedankt