Voel jij je eigen stoer op een SS?

Das niet stoer, motorrijden en niet je koppelingkabeltje af kunnen stellen :X

niet? Verdorie.
Morgenvroeg eerste werk: koppelingkabeltje terug naar mijn goesting zetten.
Heb vandaag al geprobeerd, maar juiste punt nog niet gevonden.

Ik bedenk net iets...
Die hebben mijn motor toch niet terug naar 100pk gebracht zeker?? :X
 
niet? Verdorie.
Morgenvroeg eerste werk: koppelingkabeltje terug naar mijn goesting zetten.
Heb vandaag al geprobeerd, maar juiste punt nog niet gevonden.

Ik bedenk net iets...
Die hebben mijn motor toch niet terug naar 100pk gebracht zeker?? :X

:?

Waarom zouden ze dat doen?
Enne, hoeveel heb j'er normaal? Is dat zoveel meer (met RAM waarschijnlijk)?
 
Aha :)

Maar ik snap sowieso niet hoe een rijschool je op examen kan laten gaan als je er (achteraf) nog helemaal niet klaar voor was.. met 15 lessen zonder B mis je gewoon een stuk verkeersinzicht denk ik.

CBR zei zelfs dat ik prima reed qua techniek.. alleen puur het kijken, bewuster kijken |(
 
:?

Waarom zouden ze dat doen?
Enne, hoeveel heb j'er normaal? Is dat zoveel meer (met RAM waarschijnlijk)?
Met RAM, wat eigenlijk voor ons totaal geen rol speelt onder de 200/u, 123 pk
zonder ram of onder de 200/u, 117pk

Mijn motor is trager dan die van Kurt en zoveel meer weeg ik niet, denk ik ;)
En verbruikt zomaar even 2.5l meer, en slijt meer banden ;)
Dat meer verbruik zit hem toch een beetje in de rijstijl, maar als we samen gaan rijden, verbruik ik toch nog makkelijk 1.5l meer. Ze hebben hem zeker niet terug gezet, heb laten nakijken of hij wel op vol vermogen stond omdat ik Kurt niet kan volgen ( zelfs een R6 vorig model kan ik maar net bijhouden op het rechte stuk ) Gewwon slecht afgesteld denk ik. Zal ne Jap met en kater geweest zijn.
 
Met RAM, wat eigenlijk voor ons totaal geen rol speelt onder de 200/u, 123 pk
zonder ram of onder de 200/u, 117pk

Mijn motor is trager dan die van Kurt en zoveel meer weeg ik niet, denk ik ;)
En verbruikt zomaar even 2.5l meer, en slijt meer banden ;)
Dat meer verbruik zit hem toch een beetje in de rijstijl, maar als we samen gaan rijden, verbruik ik toch nog makkelijk 1.5l meer. Ze hebben hem zeker niet terug gezet, heb laten nakijken of hij wel op vol vermogen stond omdat ik Kurt niet kan volgen ( zelfs een R6 vorig model kan ik maar net bijhouden op het rechte stuk ) Gewwon slecht afgesteld denk ik. Zal ne Jap met en kater geweest zijn.

maandagochtendmodel, en dan nog es slecht ingereden ;) :+
 
maandagochtendmodel, en dan nog es slecht ingereden ;) :+
Ik rijdt mijn motor steeds in zoals het hoort. Rustig beginnen en eens kijken of die R wel degelijk in zijn 2 omhoog kan :)

Nee hoor is goed ingereden geweest. Gewoon pech.
Volgend jaar misschien eens op de bank zetten en dan maar ineens een PC er op laten zetten. Verbruik zou kunnen zakken en zou ook soepeler moeten rijden. 't is dat het allemaal zo duur is hé. Anders stond het er al op
 
Ik rijdt mijn motor steeds in zoals het hoort. Rustig beginnen en eens kijken of die R wel degelijk in zijn 2 omhoog kan :)

Nee hoor is goed ingereden geweest. Gewoon pech.
Volgend jaar misschien eens op de bank zetten en dan maar ineens een PC er op laten zetten. Verbruik zou kunnen zakken en zou ook soepeler moeten rijden. 't is dat het allemaal zo duur is hé. Anders stond het er al op


mjah wat dat betreft hebben we wel de verkeerde hobby uitgekozen.
had beter sigarenbandjes gaan sparen
 
Hoe kun je nu met sigarenbandjes een klaverblad rondvonken ???? :+ ;)

nou simpel, tiet eraanplakken met ducttape. daarna sigarenbandje om je vinger en dan met de auto hard over et klaverblad, raampje open en je hand eruit (let wel dat de auto de andere kant overhelt, dus je hand de andere kant opsteken als je je knie zou doen
 
nou simpel, tiet eraanplakken met ducttape. daarna sigarenbandje om je vinger en dan met de auto hard over et klaverblad, raampje open en je hand eruit (let wel dat de auto de andere kant overhelt, dus je hand de andere kant opsteken als je je knie zou doen

:} LOL!
 
Met RAM, wat eigenlijk voor ons totaal geen rol speelt onder de 200/u, 123 pk
zonder ram of onder de 200/u, 117pk

Mijn motor is trager dan die van Kurt en zoveel meer weeg ik niet, denk ik ;)
En verbruikt zomaar even 2.5l meer, en slijt meer banden ;)
Dat meer verbruik zit hem toch een beetje in de rijstijl, maar als we samen gaan rijden, verbruik ik toch nog makkelijk 1.5l meer. Ze hebben hem zeker niet terug gezet, heb laten nakijken of hij wel op vol vermogen stond omdat ik Kurt niet kan volgen ( zelfs een R6 vorig model kan ik maar net bijhouden op het rechte stuk ) Gewwon slecht afgesteld denk ik. Zal ne Jap met en kater geweest zijn.

Gaan jij en Kurt bij dezelfde dealer?

Is toch maar iets raars, als ge het zo leest :?
 
Wil ik mijn banden warmdraaien... :+

full
 
Hé Jappo, dan kan jij mij wel (als ervaringsdeskundige) uitleggen waarom al die gasten scheef in de auto zitten. Dit is een serieuze vraag.
Twee mogelijkheden:
1:
Tot een paar jaar geleden reden ze nog op hun skeltertje en daarbij zat het stuur ook in het midden. Moeilijk wennen als je dan ineens helemaal links moet gaan zitten, dus gaan ze maar in 't midden zitten.
2:
Ze zitten aan hun vriendinnetje te friemelen. :)

P.S. Jappo, wel stoere uitlaatdemper met dikke pijpen.(chroom eindstukje?) Wat voor motor ligt er in? 1300-tje? Wauw! ;) :+
 
Gaan jij en Kurt bij dezelfde dealer?

Is toch maar iets raars, als ge het zo leest :?
Zelfde dealer idd. En heb er niet over te klagen. Als je iets vraagt doet hij het ook. hij leest hier ook al eens mee O-)
Hij kwam er zelf mee af dat de motor misschien nog niet op vol vermogen stond, daarom dat ik hem had gevraagd om het eens te checken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan