Voering leren motorbroek steeds weer kapot

[me]MotoMarz vraagt zich toch af waar de foto blijft
[/me]



:+
Nou vooruit, omdat je zo aandringt! Kmoes wel ff een fotootje laten schieten door mijn collega maar ziedaar!!!
En zie je hoe lekker luchtig kwaliteitje het is!

full
 
Update:

Ben net terug van 2 weken toeren in Zuid-Frankrijk MET mijn speciale sommer-unterhose onder mijn leren broek. Ik moet zeggen: het zit echt lekker! :} Niet meer dat plakkerige gevoel want hoewel het lijkt alsof het warmer is (je hebt er immers nog een extra laag onder aan) het zit echt veel lekkerder!

MAAAARRRRRR ik had em gekocht om het uitscheuren van mijn voering tegen te gaan en dat is dus niet gelukt. B|
Ik voel me nu wel een beetje 'genaaid' door de naaister van die motorzaak waar ik die voering heb laten herstellen (nieuw stuk erin) voor 30 euro. Toen die voering ging scheuren heb ik namelijk gelijk gezegd dat ik die stof wel erg dun vond voor iets waar zoveel druk op komt maaaaarrrr volgens die naaister was dat niet waar en lag het aan mij en moest ik er een lange onderbroek onder dragen. Ik twijfelde toen nog steeds vandaar deze topic. Ik heb echter geen zin in een welles nietes spelletje met die naaister waar die motorzaak dan tussen zit. Ik zal het wel eens vertellen maar ga geen stennis lopen maken.

Ik ga er een nieuwe voering in laten zetten door een zaak die er WEL verstand van heeft en dan moet het in combi met mijn unterhose toch wel goed gaan verwacht ik! (waarschijnlijk is die voering ook te klein geweest t.o.v. de rest van de broek)
 
Terug
Bovenaan Onderaan