[Voltooid] Amsterdam - Magadan 2016

Westerterp

MF'er
30 mei 2007
107
0
Motorhelden,

Jos Bourgondien en ik wilden even berichten dat we na drie weken rijden met verdeeld succes in Magadan zijn aangekomen na 14.000 kilometer asfalt, wegdek zonder naam en soms alleen een richting.. We zijn met open armen ontvangen door de Polar Owls MCC en genieten van de zon op onze gekneusde ledematen.

Het resultaat van de reis zijn een 1150GS Adventure en 1200GS met een gehalveerde dagwaarde en lichamelijke gebreken die over tien jaar vast nog steeds mooie verhalen opleveren.

Details van de reis volgen als we terug zijn, maar voor wie zich door allerlei spookverhalen laat tegenhouden; een Goldwing met noppenbanden en goede coureur zou de reis misschien ook wel kunnen maken en de kosten (voor de heenweg) zijn ruim onder de 1500,- gebleven, meegerekend visum en andere voorbereidingsellende. (schade aan de motoren niet meegerekend..) Aan voorbereidingstijd zijn we een week kwijt geweest, hoewel we daar achteraf iets meer in hadden kunnen steken..

20160703_155438.jpg


20160703_160010.jpg


20160708_130807.jpg


Wordt vervolgd..
 
Laatst bewerkt:
Magadan, waar leg dat dan? Aan het wegdek te zien ergens in Den Haag, vlakbij het centraal station?
 
:} :}

Ik ben benieuwd naar jullie complete verhaal, deze rit staat op mijn wish list :)
 
3 weken is best vlot, niet gedacht dat dat kon.
zo klinkt als een goeie optie voor een normale vakantie.
(zonder maanden vrij te hoeven nemen, er zijn weinig werkgevers erg happig op,)
 
Ik ben benieuwd waarom iemand plotsklaps 14000 km naar het oosten wil rijden. :? Daar zal wel een goede reden voor zijn.
Wachten op het verhaal.
Ben ook benieuwd naar de achterbruggen van die brommers.
 
@gias denk eraan dat je ook terug moet,iets langer dan een normale vakantie,wordt het dan
@oldwood,omdat het nogal avontuurlijk is om de Bam route te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon omdat het kan, reden genoeg :]

Ben wel benieuwd naar het verhaal! 3 weken is wel erg snel, vraag me af of je dan nog een beetje kunt genieten of dat je alleen maar aan het afzien bent?
 
Laatst bewerkt:
Gewoon omdat het kan, reden genoeg :]

Ben wel benieuwd naar het verhaal! 3 weken is wel erg snel, vraag me af of je dan nog een beetje kunt genieten of dat je alleen maar aan het afzien bent?

Ik geniet altijd op de motor en kan me levendig voorstellen dat meer mensen dat hebben. :P
 
Laat die arme mannen even bijkomen van de reis. Hoewel, twee maanden geleden aangekomen?

Kom op met dat verslag, ik ga er graag weer eens goed voor zitten☺️
 
Terug
Bovenaan Onderaan