voor de Rotterdamers

Ze staan ook redelijk vaak aan de andere kant bij het benzinestation te flitsen met een donkere stationcar. Tis sowieso oppassen daar de laatste tijd :X
 
Ik kom er ook regelmatig door, rij er altijd te hard, maar nog nooit een flits gezien. Is er ook al niet een keer of 20 eerder aangekondigd dat ze het zouden gaan doen??? Volgens mij wel... Mijn school zit er vlak achter.

En wat die mobiele flitser, dat is als je de tunnel uitkomt en dan rechts aanhoud.
Dan kom je langs het Esso tankstation en daar staat ie dan tegenover op het gras.

Ik moet wel zeggen, zo'n mobiele flitser brand wel beter met al dat hout. :o
 
In de tunnel word zowiezo niet gecontroleerd. Daarvoor en na is het altijd oppassen. Maar zolang ik met 12000rpm door die tunnel heen kan ben ik alweer blij :)
 
en ik heb dan weer gehoord dat ze die dingen bewust niet laten flitsen omdat iedereen dan schrikt en op zijn rem trapt en daar willen ze ongelukken mee voorkomen



wat die mobiele flitser betreft ik rijd er iedere dag had dat ding nog niet opgemerkt en rijd er steeds te hard dus eigenlijk hoop ik dat hij het niet doet
ik zal er eens op letten want ik heb hem nog nooit gezien
 
en ik heb dan weer gehoord dat ze die dingen bewust niet laten flitsen omdat iedereen dan schrikt en op zijn rem trapt en daar willen ze ongelukken mee voorkomen



wat die mobiele flitser betreft ik rijd er iedere dag had dat ding nog niet opgemerkt en rijd er steeds te hard dus eigenlijk hoop ik dat hij het niet doet
ik zal er eens op letten want ik heb hem nog nooit gezien

Stinger aanschaffen! Als die aanhangwagen er staat flitst hij 100% zeker. Is niet net als een flitspaal. Die kan leeg zijn of rolletje vol, dan kan hij niet flitsen. Die aanhangwagen staat er willekeurig meestal zo'n 3 uur. Hij flits dan ook. Het is niet zo, dat hij er altijd staat of alleen flitst als er politie erbij staat of is verdekt in een auto achter een muurtje ofzo. Is ie er, dan flitst ie. Is er niet, dan flitst ie niet! :P
 
Stinger aanschaffen! Als die aanhangwagen er staat flitst hij 100% zeker. Is niet net als een flitspaal. Die kan leeg zijn of rolletje vol, dan kan hij niet flitsen. Die aanhangwagen staat er willekeurig meestal zo'n 3 uur. Hij flits dan ook. Het is niet zo, dat hij er altijd staat of alleen flitst als er politie erbij staat of is verdekt in een auto achter een muurtje ofzo. Is ie er, dan flitst ie. Is er niet, dan flitst ie niet! :P
dan denk ik dat ik toch wel een beetje mazzel heb want ik heb hem echt nog nooit gezien
enne een stinger zijn die nog te koop dan en kan dat op een motor?
 
Motrorcross AAD?????
Eerst volgende keer dat ik bij em ben toch eens even navragen hoe dat zit met die stickert!
Eigenlijk wilde ik zeggen, voortaan met een wheelie tunnel in en met een wheelie tunnel uit.. 8-) maar moet dat nu dus even bijstellen naar wheelie uit tot Rochussenstraat :) (Dat kleine rotbochie erbij lukt me ook nog wel)
 
mwah de maastunnel vind ik niet zo'n probleem zolang als er maar niet in de beneluxtunnel wordt gecontroleerd, daar vergis ik me nogal vaak in de maximumsnelheid O-)

maar ik vrees dat die ook snel volgehangen zal worden :(
 
mwah de maastunnel vind ik niet zo'n probleem zolang als er maar niet in de beneluxtunnel wordt gecontroleerd, daar vergis ik me nogal vaak in de maximumsnelheid O-)

maar ik vrees dat die ook snel volgehangen zal worden :(
als in de benelux of erna wordt gecontroleerd....ben ik ook de sjaak :+
 
Tjalklaan |( Rotterdam

's Gravenlandseweg |( Schiedam

Gaan ze op dat soort wegen aan je vragen om 50 te rijden, sorry hoor, dat is toch hartverstikkend gevaarlijk... O-)
 
@Burgerking....kan je mij aub eens mailen op
greenzx9rr@yahoo.co.uk
Ik kan jou mailadres niet vinden via je profiel en heb een dringende en belangerijke vraag aan jou. Het gaat over die Leovince-verkoper.
Gelieve mij eens te mailen, dan heb ik je adres ook. THX!!!!
 
ik word schijtziek van al die controles.
zodra je even niet oplet dan rij je al snel iets te hard.
laat ze liever boeven gaan vangen in plaats van als een stel debielen zichzelf te verstoppen achter een boom.
 
Heeft er uberhaupt wel eens iemand een bekeuring gehad van deze maastunnel-palen dan?? ken namelijk nobody die daar geflitst is , maar toch rijden de meesten daar nog aardig te hard.
:? :? :? :?
 
ik zou zeggen probeer het eens we hooren het wel suc6 :+
rij er dagelijks doorheen maar rijd volgens mij niet veel tehard
er wordt ook niet in de tunnel gemeeten
 
Kom regelmatig door die tunnel maar heb nog geen bekeuring ontvangen (voor te hard rijden in de tunnel dan) Hoe kun je nou met een open uitlaat met de gaskraan dicht door die tunnel heen rollen??? gas erop! :]
 
ik rol meestal stukkie naar benee heel relaxed... dan op het laagste punt rij ik dertig ofzo, maar is de hele tunnel voor me vrij.. raampjes helemaal open, 2e versnelling, en volgas.... HEEEEEEEERLIJK!!!!!! zo'n blazende en fluitende turbo is wel het mooiste geluid dat een auto (ja auto, kan er niets aan doen.. probeer hem al te verkopen zodat ik geld heb voor een 2 wieler :D ) kan maken. en dan heb ik nog std uitlaat enzo (dan hoor je de turbo beter :D )
 
Als het rustig is uit laten rollen, terugschakelen en dan het gas erop! Dat geluid is gewoon waanzinnig! Kippenvel tot op mijn An*s :) Ooit een keer op de maasboulevard naast een 'platgeslagen' Honda Civic gereden met twee vuistdikke uitlaten eronder. Toen nog met mijn bandit met complete Arrow auspuff eronder. Elkaar een beetje gek maken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan