Voor de winteravonden: Raad de rijder deel 4

Oké wie is dit?
 

Bijlagen

  • wie.jpg
    wie.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 7
toch even reageren..."een echte Aprilia" … beetje denigrerend dit...zonder Rotax zou Aprilia helemaal niks zijn en ook nooit worden...
(heb het dan in 1e instantie over de motorfietsenproductie maar de Aprilia-racerij is ook behoorlijk schatplichtig aan Rotax)
Ja. Achteraf gezien is dat helemaal waar. Nou ja, beter laat dan nooit. Twee keer een foto van Michael. In het geel in 1990 en in het wit in 1994 tijdens een EK op Assen. Zijn motorfiets uit 1990 had in elk geval een tandemtwin blok in een aluminium eigenbouw frame (Juchem?) met een stalen achterframe. Schulten reed daarmee aardig wat coureurs met een dure Aprilia productieracer met Vtwin om de oren. Die uit '94 weet ik niks meer van. Raar, want hij reed toen in die tijd regelmatig in het NK. Maarja, geheugenverlies.
IMG_4468.JPG
IMG_4469.JPG
 
Ja. Achteraf gezien is dat helemaal waar. Nou ja, beter laat dan nooit. Twee keer een foto van Michael. In het geel in 1990 en in het wit in 1994 tijdens een EK op Assen. Zijn motorfiets uit 1990 had in elk geval een tandemtwin blok in een aluminium eigenbouw frame (Juchem?) met een stalen achterframe. Schulten reed daarmee aardig wat coureurs met een dure Aprilia productieracer met Vtwin om de oren. Die uit '94 weet ik niks meer van. Raar, want hij reed toen in die tijd regelmatig in het NK. Maarja, geheugenverlies. Bekijk bijlage 1477794Bekijk bijlage 1477795

Zal ik je eens wat zeggen...ik ben er bijna 100% zeker van dat zijn 94'er racer ook nog steeds een tandemtwin was...!
 
Terug
Bovenaan Onderaan