Voor de winteravonden: Raad de rijder deel 4

Daryl Beattie??

Edit. Debuut op Honda en pas in 1995 bij Lucky Strike Suzuki. :X
 
Volgens programmaboekje, omroeper en vooraankondiging was het Rainey en het was niet een gp helm maar een half face
Ik meende me Mamola te herinneren wheeliënd op de XT600 met een cross helm op de voorkant van de Moto73 , buiten het helmenmerk klopt het laarzenmerk ook niet met Rainey 1988 (Nankai, deze Alpinestars kloppen wel exact met Mamola 1986/87..)
Maar we have a winner dus weer door ;)
 
Ik meende me Mamola te herinneren wheeliënd op de XT600 met een cross helm op de voorkant van de Moto73 , buiten het helmenmerk klopt het laarzenmerk ook niet met Rainey 1988 (Nankai, deze Alpinestars kloppen wel exact met Mamola 1986/87..)
Maar we have a winner dus weer door ;)
je zou zomaar gelijk kunnen hebben; ik ben afgegaan op de tekst die ik ruim 30 jaar geleden in mijn fotoboek schreef; ik heb indertijd de coureur niet zonder helm gezien; misschien was Rainey verhinderd en was Mamola opgetrommeld....maar die reed niet meer voor Roberts.....maar ok, goed dat je het kritisch volgt en wat mij betreft mag je de volgende verzinnen
 
Volgens programmaboekje, omroeper en vooraankondiging was het Rainey en het was niet een gp helm maar een half face
Staat toch heel duidelijk LA bovenop zijn schouders. Als in MamoLA... Maar het kan net zo goed Doug Domokos geweest zijn want die wel eens op een xt publiek vermaakt.. Of Rainey in Mamola zijn overal ....
 
rademaar (2).jpg
dacht ook aan streuer of schnieder qua helm en die waren daar toch.
genoeg geluld de volgende.
 
Terug
Bovenaan Onderaan