Voor de winteravonden: raad de rijder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu deze,

25.JPG
 
Op het allemaal op te zoeken.... deze heb ik dubbel:

full


Voor 15 euro ben je in het gelukkige bezit.

Wegracekroniek 90/91 door Hans van Loozenoord met foto's van Wout Meppelink.

Een compleet overzicht van alle Grand Prix, Europees Kampioenschap wegrace, WK Superbikes, de Nederlandse races en WK-statistiek sinds 1949.

Veel fraaie (kleuren)foto's en verslagen van het jaar waarin Hans Spaan vijf GP's won in de 125 (net geen wereldkampioen). Wilco Zeelenberg won de GP van Duitsland (250) en kwam diverse malen op het podium. Egbert Streuer won drie GP's en Leon van der Heyde werd Europees Kampioen in de 250 cc klasse. Wayne Rainey werd kampioen in de 500, net voor Schwantz en Mick Doohan won zijn eerste GP.

Enne... Jeandat had ik al geroepen.
 
Laatst bewerkt:
Op het allemaal op te zoeken.... deze heb ik dubbel:

(Afbeelding)

Voor 15 euro ben je in het gelukkige bezit.

Wegracekroniek 90/91 door Hans van Loozenoord met foto's van Wout Meppelink.

Een compleet overzicht van alle Grand Prix, Europees Kampioenschap wegrace, WK Superbikes, de Nederlandse races en WK-statistiek sinds 1949.

Veel fraaie (kleuren)foto's en verslagen van het jaar waarin Hans Spaan vijf GP's won in de 125 (net geen wereldkampioen). Wilco Zeelenberg won de GP van Duitsland (250) en kwam diverse malen op het podium. Egbert Streuer won drie GP's en Leon van der Heyde werd Europees Kampioen in de 250 cc klasse. Wayne Rainey werd kampioen in de 500, net voor Schwantz en Mick Doohan won zijn eerste GP.

Enne... Jeandat had ik al geroepen.

Nee dank je:

full


:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan