Voor de winteravonden: raad de rijder

Status
Niet open voor verdere reacties.
(om het voor de iets mindere kenners ook nog een beetje leuk te houden hou ik het meest wel bij GP-winnaars)

Okee, welke GP-winnaar is dit:

full
 

Zeg jongens..... ik zat door het te topic te 'bladeren' en mij te verbazen over de ongelooflijke kennis van Ocampa ( jij loopt zeker al 100 jaar op deze aardkloot :? ), maarre.... deze is nog steeds niet geraden.
En ik ben wel heel benieuw wie dit is????? :? :? :? :? :? :?

Originele post op volgende pagina...>>>>
 
Laatst bewerkt:
Dat was Troy Bayliss. Heeft Edraket al goed geantwoord enkele posts later ;)

@ Ocampa: Luis d'Antin?
 
Zeg jongens..... ik zat door het te topic te 'bladeren' en mij te verbazen over de ongelooflijke kennis van Ocampa ( jij loopt zeker al 100 jaar op deze aardkloot :? )

Bedankt voor het compliment, maar ik moet zeggen dat Fazerman er toch ook wel heel erg veel weet hoor!

@ de Teunen: Luis D'Antin is idd goed!

Ik heb gelijk al weer een nieuwe (sorry voor de kwaliteit, mijn scanner is blijkbaar niet meer niet meer helemaal de oude)

full
 
Bedankt voor het compliment, maar ik moet zeggen dat Fazerman er toch ook wel heel erg veel weet hoor!

@ de Teunen: Luis D'Antin is idd goed!

Ik heb gelijk al weer een nieuwe (sorry voor de kwaliteit, mijn scanner is blijkbaar niet meer niet meer helemaal de oude)

(Afbeelding)

Ik doe mijn best :) , moet zeggen dat ik het wel jammer vond dat je nu net Felice postte, ik had nog een leuke foto van hem uit de USA op een Yamaha FZ750 op stapel staan ;(

Die laatste foto is een goede, de uitmonstering voor het goede doel zegt me 0,0 maar dit helmdesign en Spyke pak lijkt het mij Carlos Cardus :?
Moet wel zeggen dat ik hem me eigenlijk niet voor kan stellen zonder Repsol reclame dus ben niet zeker :?

Vergeten jullie mijn Nr. 7 niet :9
 
Ik doe mijn best :) , moet zeggen dat ik het wel jammer vond dat je nu net Felice postte, ik had nog een leuke foto van hem uit de USA op een Yamaha FZ750 op stapel staan ;(

Met alle respect Fazerman maar je kunt je afvragen of een foto van Filice op een motor waar wij hem nooit op gezien hebben nuttig is om hier te posten, ik denk dat niemand die zal herkennen. Mijns inziens moeten we het toch een beetje houden bij vaste GP- en WSBK-rijders deelenemers, en natuurlijk kan zo'n foto van Filice die met een Wild-card een GP won ook, juist omdat het toen zo bizar was dat hij de GP effe won. Maar dat is het enige waar wij hem van kennen en dus lijkt het mij niet echt nuttig een foto van hem op een heel andere machine te posten. Wat natuurlijk wel weer leuk is om een foto te plaatsen van iemand die we allemaal kennen maar dan op een totaal andere motor dan wij gewend zijn, zoals Doohan op die Marlboro-Yamaha. Snap je wat ik bedoel?

Maar dit is slechts mijn mening hoor, en ik heb er natuurlijk geen bal over te vertellen. Iedereen mag tenslotte posten wat ie wil!


Die laatste foto is een goede, de uitmonstering voor het goede doel zegt me 0,0 maar dit helmdesign en Spyke pak lijkt het mij Carlos Cardus :?
Moet wel zeggen dat ik hem me eigenlijk niet voor kan stellen zonder Repsol reclame dus ben niet zeker :?

Hulde! Het is idd Carlos Cardus, die in 1993 geen sponsor meer had maar zijn NSR kreeg van Honda Spanje zelf. Om van de nood een deugd te maken heeft hij er toen maar een tekst van Amnesty International opgezet. Halverwege dat seizoen is hij er trouwens mee gestopt.[/quote]

Vergeten jullie mijn Nr. 7 niet :9

Jean-Louis Tournadre in 1981?
 
Laatst bewerkt:
edit: ik was eerder al deze foto tegengekomen van Filici op een Yamaha maar dat is duidelijk geen FZ. Niet dezelfde foto dus als jij bedoelde.

Bijlage: jimmy.jpg
 
Laatst bewerkt:
Met alle respect Fazerman maar je kunt je afvragen of een foto van Filice op een motor waar wij hem nooit op gezien hebben nuttig is om hier te posten, ik denk dat niemand die zal herkennen. Mijns inziens moeten we het toch een beetje houden bij vaste GP- en WSBK-rijders deelenemers, en natuurlijk kan zo'n foto van Filice die met een Wild-card een GP won ook, juist omdat het toen zo bizar was dat hij de GP effe won. Maar dat is het enige waar wij hem van kennen en dus lijkt het mij niet echt nuttig een foto van hem op een heel andere machine te posten. Wat natuurlijk wel weer leuk is om een foto te plaatsen van iemand die we allemaal kennen maar dan op een totaal andere motor dan wij gewend zijn, zoals Doohan op die Marlboro-Yamaha. Snap je wat ik bedoel?

Maar dit is slechts mijn mening hoor, en ik heb er natuurlijk geen bal over te vertellen. Iedereen mag tenslotte posten wat ie wil!ok Ocampa, ik geef toe dat ik soms wel een beetje doorsla |(
Ik zal het een beetje beperken tot de GP- en SBK-rijders en winnaars zoals ze in Europa bekend zijn geweest/geworden, ondergrens ongeveer '75-'80 ?
Dus geen te bizarre foto's meer van mijn kant of ze moeten om één of andere reden toch weer uniek of bijzonder zijn zodat een kenner het zou moeten weten :9
 
Jean-Louis Tournadre in 1981?

Die was al geraden, ik had nog een nr. 7 erna gepost...

Jouw laatste foto van Felice is veel later genomen, na zijn GP-hoogtepunten, de foto die ik bedoelde was op zo'n "standaard" grijs/rode FZ-750 uit '85, als ik het me goed herrinner heeft hij zelfs samen met John Kocinsky op deze fietsen gereden, die was toen amper 16 of zo en nog totaal onbekend.
Helaas heb ik thuis geen scanner dus kan de foto niet ff snel showen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan