Voor de winteravonden: raad het circuit

twonha

Yods be silent!
2 apr 2007
8.113
2.551
Nijmegen
Omdat sommigen van ons écht niemand kennen die niet na zijn 18e nog minstens drie wereldtitels heeft binnengeharkt, een eenvoudig alternatief: raad het circuit!

Men neme een foto van eender welk bouwjaar, of misschien zelfs een screenshot uit een racespel, en een ander roept om welk circuit het gaat. Er mogen zelfs wat (on)bekende coureurs het beeld verpesten! Heb je 'm goed, plaats je een nieuwe foto.

Waar zijn we? Kom er maar in!

JuE4zW
 
Omdat sommigen van ons écht niemand kennen die niet na zijn 18e nog minstens drie wereldtitels heeft binnengeharkt, een eenvoudig alternatief: raad het circuit!

Men neme een foto van eender welk bouwjaar, of misschien zelfs een screenshot uit een racespel, en een ander roept om welk circuit het gaat. Er mogen zelfs wat (on)bekende coureurs het beeld verpesten! Heb je 'm goed, plaats je een nieuwe foto.

Waar zijn we? Kom er maar in!

[afbeelding]

Misschien moet je even melden dat het volgende plaatje pas gepost mag worden als het geraden is.
En dat diegene die het geraden heeft de volgende mag posten.

Het wordt nu al een chaos. :+
 
Misschien moet je even melden dat het volgende plaatje pas gepost mag worden als het geraden is.
En dat diegene die het geraden heeft de volgende mag posten.

Het wordt nu al een chaos. :+
Inderdaad, zelfde spelregels. Dus Paul negeren we, volgens mij zijn we nog bij of die van Yonny goed is! :+
 
Ik ken 'm niet... En het verhaal erbij ook niet! Oude SBK race, verder kom ik niet. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan