Wat is precies het voordeel van 2 aparte remleidingen vanaf de rempomp ten opzichte van één remleiding die halverwege gesplitst wordt?
Dit omdat ik een Brembo radiale rempomp heb gekocht en nu neem ik uiteraard ook stalen remleidingen op m'n R6.
Nu heeft de R6 al 2 aparte remleidingen vanaf de rempomp en dat schijnt ook beter te zijn. Dus dat wil ik met de stalen remleidingen ook. Maar wat ik me wel afvraag is, waarom is dit beter? (misschien omdat er minder verbindingen zijn en de kans op een defect daarmee kleiner wordt?)
Meteen ff een foto van de rempomp en de drukschakelaar:
(De drukschakelaar komt op één van de remklauwen aangezien die te kort is voor montage op de rempomp met 2 banjo's).
Dit omdat ik een Brembo radiale rempomp heb gekocht en nu neem ik uiteraard ook stalen remleidingen op m'n R6.
Nu heeft de R6 al 2 aparte remleidingen vanaf de rempomp en dat schijnt ook beter te zijn. Dus dat wil ik met de stalen remleidingen ook. Maar wat ik me wel afvraag is, waarom is dit beter? (misschien omdat er minder verbindingen zijn en de kans op een defect daarmee kleiner wordt?)
Meteen ff een foto van de rempomp en de drukschakelaar:
(De drukschakelaar komt op één van de remklauwen aangezien die te kort is voor montage op de rempomp met 2 banjo's).