Voorjaar! wie gaat er komend weekend rijden?

Vorige week vrijdag voor de sneeuw nog een heerlijke rit van 200+ km gemaakt. Toen was het 10 graden. Komende zaterdag wordt het hier in het zuiden gewoon prachtig weer dus ik weet wat ik komend weekend doe

1613373028975.png
 
@ jbazelmans: Doorrijders zoals wij hebben hooguit 10 dagen stilgestaan. Het overkomt me in de zomer ook wel eens. De fiets en de auto hebben afgelopen dagen aardig wat pekel gezien, de motor niets. Gelukkig regent het eerst, dan is het grootste deel tegen het weekend weer weggespoeld.

P.s. Jouw weerapp is nog wat optimistischer dan de mijne over ons zuidelijke weer.
 
Schitterend weekend inderdaad! Ik heb zelf geen tijd verwacht ik.

We weten in ieder geval waar de kranten maandagochtend schrijven..
 
Overleven wel ja maar het is mijn uitlaatklep, door een lichaam wat door slijtage en andere shizzle erg blessure gevoelig is kan ik amper sporten, ff lekker rondtoeren zorgt dat ik alle stress en zorgen even vergeet, dat is dus wel degelijk bevordelijk voor mijn gezondheid ( en die van anderen) en ik ben vrij zeker dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart.
Be happy dat jij schijnbaar een stressloos leven hebt ( ik betwijfel het ten zeerste want wie heeft dat tegenwoordig) of je hebt gelukkig voor jou een andere manier om dit even te vergeten, neemt niet weg dat een ander hier wel heel veel behoefte aan kan hebben.
Ikke stress, neehoor, ik ben volop aan genieten van mijn vrije tijd, en dat vul ik niet alleen op met motorrijden..... 8-)

Maargoed, we zullen het zien in de komende weken......succes.
 
komend weekend kan ik toch niet weerstaan om de motor binnen te laten staan bij +15 graden!
als er nog pekel ligt dan komt den 'ouwe' uit de garage maar er wordt zeker gereden komend weekend :]
 
Ik denk zaterdag rijden, zondag in het voorjaarszonnetje rustig pekel weer eraf wassen. Twee vliegen in één klap. Als het weer inderdaad wordt zoals ze voorspellen...
 
Er is een motorrijder zonder auto, heel vreemd maar ik heb een ongelofelijke hekel aan die dingen. Die woont ook nog eens in een boerengehucht waar niet wordt gestrooid, zodat er over verijsde sneeuw gereden moest worden. Gisteren zelfs in Haarlem bij het boodschappen doen met de MOTOR nog 2x bijna gevallen omdat ik in het donker, verborgen door verkeersdrempels, die gecompacteerde en verijsde stukken sneeuw niet op tijd zag.
 
Zondag gaat er gereden worden...... Dan de buitenkraan maar weer aanzetten, de nachtvorst valt nu wel weer mee
 
Er is een motorrijder zonder auto, heel vreemd maar ik heb een ongelofelijke hekel aan die dingen. Die woont ook nog eens in een boerengehucht waar niet wordt gestrooid, zodat er over verijsde sneeuw gereden moest worden. Gisteren zelfs in Haarlem bij het boodschappen doen met de MOTOR nog 2x bijna gevallen omdat ik in het donker, verborgen door verkeersdrempels, die gecompacteerde en verijsde stukken sneeuw niet op tijd zag.
1x voorwiel helemaal weg na een spoorwegovergang maar kon het, met het brede stuur van mijn Husqvarna, gelukkig opvangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan