Voorjaarstraining Val di vienne

Jep :Y
Is wel snel spulletje.
Hopen dat het heel blijft, maar dat heb je met elke racer. Ik heb iig goede info van Sebo gekregen :)
Nu nog leren rijden op die fiets. Het zal heel anders zijn dan mijn Rsv Mille of de oude Blade O-)

Het circuit schijnt wel veranderd te zijn.
Grotere grindbakken, nieuw asfalt en volgens mij zelfs een wijziging van de baan zelf.
 
Laatst bewerkt:
Voorjaar 2008 Home - Trackdays4all.nl


Ik wil ook graag heen, heb een aanhanger voor 2 motoren(zelf 1) maar geen slaap gelegenheid. Wie wil er mee of met wie kan ik mee?

Ik begin nu ook te twijfelen. Enige waar ik nog mee zit, is dat ik 1x per jaar op wintersport wil (moet :9 ). Meestal is dat ergens in maart............

Als je over een maand nog niemand hebt die met je meegaat, moet je me maar es een pb sturen, ok? Dan weet ik hopelijk meer over de wintersport.

Gr!
 
Loeki camera's gaan inderdaad mee en ook de computer om e.e.a. op te slaan en te kunnen bekijken. Tevens ben ik geen tent ganger misschien gewoon box huren en daar slapen?
 
als je in een box gaat slapen: probeer niet op de grond te liggen, maar op een stretcher.
Het tocht nogal langs de grond omdat de deuren niet goed aansluiten.
Het is dan snachts berekoud! Het ken nog wel eens vriezen in maart/april.
 
Dit is Vdv op zijn best: lekker de boel ombouwen op regenbanden...dan de baan in en 20 minuten later volop zon, dus maar weer andere wieltjes steken _O- [afbeelding]

:^

Val de Vienne is erg leuk!

Dit jaar was het uitzonderlijk koud maar regelmatig hebben we in maart in korte broek rondgelopen.

Ik ben zeker van plan in 2008 weer te gaan.

:^

Het weer is zeer wisselvallig. Maar met 6 dagen is het helemaal niet erg om af en toe een sessie door het weer te missen.

Ik denk overigens dat zijspanners met die duitse organisatie meerijden... bij circuitrijden.nl heb ik ze in 2006 en 2007 in ieder geval niet gezien...

Wij gaan er weer heen met een groepje als recreatief-rijders. Bier en BBQ mee en we hebben een race-vakantie...
 
he red
za k de sv of de kawa meezeulen? oftewel laNGE OF KORTE BAAN
gister ff aangemeld
word wel weer kamperen in de paardetrailer als tol meegaat
 
slik

paris 390 km?
mij was gezegd dat t vlak bij parijs was net als dat croix breda t zelfde was als breda assen
Ik denk dat VdV qua afstand eerder van Assen naar Croix is. ;) En dan nog een stukje verder... Het circuit bij Parijs is Carole, qua opzet gelijk aan Croix.
 
Ja, Val de Vienne is een klein dagje rijden.
Maar tov 3 dagen plezier is dat toch wel de moeite waard?

we rijden trouwens op de lange baan :Y
 
he red
za k de sv of de kawa meezeulen? oftewel laNGE OF KORTE BAAN
gister ff aangemeld
word wel weer kamperen in de paardetrailer als tol meegaat

gewoon allebei mee of anders alleen de SV ;)
Relatief is het vlak bij Parijs O-) ...... heeft Tol je er weer ingeluisd? _O-

maar het is echt de moeite waard hoor....als het weer meezit :P
 
Karakteristiek aan VdV vind ik de knijpende bochten.
Ofwel een aantal bochten lijken naarmate je er dieper inkomt steeds langzamere bochten te worden.
Lekker moeilijk dus, het is echt zoeken naar je lijn.
Daarnaast zijn er een paar bochten die haaks lijken, maar net iets scherper zijn.
Daar verkijk je je in het begin steeds weer op. :o
Als klap op de vuurpijl is de chicane achterin heel veel sneller dan je eerst denkt.

Kortom, als je er voor het eerst rijdt, denk je op weg naar huis nog diep na over hoe het misschien eigenlijk had gemoeten. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan