Voorjaarstraining Val di vienne

main.php



Mooie fotossss effe bestellen bij em
 
EUUUUHHH fout roellie dat was die antiliaanse meneer met geen dempers op zn rsv mille!!!!!

WAKKER WORDEN, WAKKER WORDEN, WAKKER WORDEN

Dat was m inderdaad. Alleen heeft ie wel een extreem kort speciaal ontworpen dempertje.
(erg mooi). (ik zeg niet dat ie helemaal street-legal is hoor:X )
 
Ben op het moment druk wat filmpjes in elkaar aan het knutselen. Heb ik niet eerder gedaan maar het bevalt me wel. Ik heb na veel wikken en wegen deze gekocht :
[NORML]http://www.vholdr.com/shoot/camera/overview[/NORML]

Ik heb deze camera in de VS besteld in december en heb hem ergens midden maart gekregen, is nieuw op de markt. Behalve het geluid is het een top ding. Microfoon is veel te gevoelig en ik heb hem dan ook helemaal in foam verpakt tijdens het rijden en dan nog heb je regelmatig last van windruis. Maar een ander hoef ik niet werkt perfekt. Ben bezig met een filmpje met de verschillende cameraposities, als ik die klaar heb zal ik die ook wel effe posten.

Zal eens kijken of ik beelden waar je op staat aan elkaar kan knopen tot een filmpje.

Bestelling van de foto's zie ik wel verschijnen.
 
Hallo Oma :)

Wie is er dit jaar nog geweest?
Wij afgelopen week met Carlos, supermooi weer gehad en lekker kunnen rijden.

Wel ff wennen weer die eerste paar sessies....
 
Ik was er de week ervoor met RRP.
Overdag geen regen gehad, zelfs lekker zonnetje.

full
 
Laatst bewerkt:
Denk dat er deze week weer foto's te verkrijgen zijn bij MLRP.

Ook zijn er weer diverse onboard filmpjes gemaakt.

Even afwachten maar hou dit topic en zijn site in de gaten :Y
 
Je ging hard inderdaad :}

Ben trouwens 1 van die gasten uit de pitbox, zwarte GSXR 600 K3 samen met een zwarte R6 en een groene Kawa ZX6R ;)

Ik ook!

Eerste keer op mijn nieuwe motor en op het ciruit Val de Vienne *O* [afbeelding]
Ik heb nog wat foto's van jou en je maat op de pc staan van VdV. Zal ze van het weekend naar je doormailen *D

Oke, nou weet ik ook wie jullie op het forum zijn :)

Zou leuk zijn als je die foto's door stuurt, ik ben benieuwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan