BertV
Hant ghemaect
Voor gebruik als vervoermiddel: 6 cilinder 1000cc
Voor-de-lol: 2 cilinder 1000cc
Voor-de-lol: 2 cilinder 1000cc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daarom rijd ik een Triumph 3 cilinder (675 cc). Het koppel van een 2 cilinder en het (top)vermogen van een 4 cilinder (bij wijze van spreken dan)
Vanaf 2000 toeren gewoon lekker opschieten maar vanaf 7500+ toeren toch nog een lekkere schop extra onder je kont.
40 km/h in 6: geen probleem en dan nog zonder horten of stoten versnellen!!
Wat een bullshit over die twins. Ik heb een RSV Mille R gehad maar mijn R1 heeft net zoveel koppel onderin. Alleen niet het bijpassende geluid van een tractor
Dat neem je toch een Bandit 1250. Koppelmonster
Zal dan eerder een bandit 1200 mk1 worden. Die kan ik dan nog betalen en blijft mooi, maar is meer van hetzwlfde omdat ik nu een 600 mk1 heb. En het geluid en gevoel van een dikke twin trekt me ook heel erg
Wat ?
RSV mille en een R1 zijn helemaal niet te vergelijken qua koppel onderin, bij een R1 zit er niks en moet ie eerst even op gang komen, met een RSV trek je bij 3k toeren al een wheelie.
mijn R1 ook hoor (oke niet helemaal standaard mja )
ligt bij mij aan mn dag, vind het beide z'n charme hebben met de zx9 kun je ook lekker laag in toeren rijden maar ook janken dus tja..