Voorrem

starbreaker

Rookie
3 jun 2004
13
0
Haarlem
HELP! Ik heb een probleempje met mijn voorrem.
Vandaag de boel opnieuw aangesloten en de standaard slangen vervangen door Steel Braided kabels. Maar als ik remvloeistof in het potje giet en ga pompen krijg ik niet het idee dat de vloeistof door de leidingen wordt gepompt. Sterker nog ik heb het idee dat bij het loslaten van de hendel de vloeistof weer wordt terug gezogen. Iemand bekend met dit probleem?
 
Wel goed ontlucht?
remvloeistof in potje - dopje van klauw afhalen - rem indrukken - dopje weer terug erop doen - rem los laten - en weer overnieuw totdat al het lucht is verdwenen.
 
Wel goed ontlucht?
remvloeistof in potje - dopje van klauw afhalen - rem indrukken - dopje weer terug erop doen - rem los laten - en weer overnieuw totdat al het lucht is verdwenen.

Euhm...zou het nippeltje oook maar losdraaien om te ontluchten.

Dus:
Doorzichtige slang erop steken, aan de open zijde in een flesaje remvloeistof steken. Dan sleuteltje op nippeltje, remhendel stukkie inknijpen, nippeltje losdraaien, zodra remhendel helemaal in is geknepen, nippeltje gauw vastzetten, remhendel loslaten en weer opnieuw. Dit herhalen totdat er geen bellen meer zichtbaar zijn in de doorzichtige slang.... Hou je niveau van de remvloeistof in het voorraadpotje in de gaten, anders kun je weer opnieuw beginnen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan