Voorvork BMW f650 sc Scarver

King-Natas

Rookie
3 jun 2008
3
0
Beste mede motor liefhebbers.

Heeft iemand misschien een idee hoeveel het vervangen van een voorvork bij een scarver uit 2002 zou kosten.

Ben zelf vrij handig dus garage kosten kan ik me wel besparen maar hoeveel zou een nieuwe voorvork kosten.


Ik kan namelijk een leuke scarver met schade aan de voorvork krijgen voor een zacht prijsje maar dat kan natuurlijk ook heel erg tegen vallen als het vervangen een fortuin zou kosten.

Mzzl King - Natas .
 
Schade aan de voorvork, is deze enstig?
Check dan het frame ook meteen.
Kennis van me kocht ook een motor met "alleen" voorvorkschade. Nieuwe vork gemonteerd, bleek frame krom te zijn en balhoofd ontzet en ingescheurd. Hij kon zijn frame ook meteen wegkiepen.
Het hoeft natuurlijk niet, maar let er mee op.
 
Over schade aan het frame maakt ik me ook al zorgen ik heb de motor helaas nog niet gezien dus het is nog moeilijk te beoordelen natuurlijk. Maar het is wel iets om rekenin mee te houden.
 
hmmm

bij het kopen van een schademotor is het handig om precies te weten wat je wilt..

verdiep je in het model..

wat je altijd moet bedenken bij een schademotor:

als een garage (minder kosten inkoop voorvork en relatief laag uurloon) de motor niet wil opknappen, waarom zou dat zijn? (waarschijnlijk omdat hij er niet genoeg aan zal verdienen)
 
Ik heb nog voorpoten van een Bmw f650,izgst,weet niet of de lengte een beetje klopt.
Mogen weg voor weinig.Geen schade,ik vervang hem omdat ik de motor ombouw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan