Voorwiel er uit, vork-brug en moertjes onderaan de poten lossen en de poten er af schuiven en olie er uit gieten. Als er aftap moertjes onderaan de poten zitten dan is het handiger om die eerst te draaien. Ik zelf bouw meestal ook de binnen-buizen uit, maar da's (meestal) niet strikt nodig. Dan voorzichtig met een brede en botte schroevendraaier de keerringen er uit wippen (pas op dat je niet het metaal van de schaal bekrast) en nieuwe plaatsen. Die nieuwe kun je er b.v. met een buis weer netjes recht intikken. Vaak zit er ook nog een stof-kap boven, die kun je ook maar liever vervangen.
Als de olie zwart is dan zit het er waarschijnlijk al een eeuwigheid in (nieuwe olie is vrijwel kleurloos). Ik zou daarom zelf ook de glij-bussen vervangen, waarschijnlijk kijk je tegen metaal aan waar een teflon laag hoort te zitten. De olie kun je vervolgens er van bovenaf weer ingieten. Vraag even na welke viscositeit en hoeveelheid er in moet bij je dealer.
Ook nog: De telelever vork van je 1100rs is wezenlijk anders dan de K75, deze heeft een externe schokbreker. Er zit geloof ik wel olie of vet in de vorkpoten maar da's meer voor de smering, niet voor de demping.