voorvork EZS/EML

bert111

MF veteraan
21 feb 2002
6.153
435
Lendelede West -Vlaanderen
ik dacht dat er hier ergens ( weet niet meer waar ) iemand met een gs rondreed met een speciale voorvork van EZS/EML .
Jaa , weet het weer , dacht dat het power ..... was , als ik mij niet vergis reed power ... met een haya + eml met schommelvork voorheen en nu was mijn vraag , wat maakt het van verschil of maakt het enig verschil met een schommelvork ?

Zoals julie wel zullen weten heb ik vroeger met een bmw gereden met een voorvork onderuit ding van Dedome waar ik absoluut niet tevreden van was , daarom mijn vraag. ;)
 
ok , dank ...................en bij EZS noemt hij gewoon "voorvork " _O- _O-


Nee, Televork. Als je even de moeite zou nemen om je zo links en rechts een zoekfunctie te gebruiken zou je snel veel meer te weten komen! :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt mij ook ja ;) Die Dedome combi was wel een heeeeeele mooie. Jammer dat je nu weer zo'n standaard goldwing hebt. Niks aparts an.
 
Nee, Televork. Als je even de moeite zou nemen om je zo links en rechts een zoekfunctie te gebruiken zou je snel veel meer te weten komen! :Y

dat had ik inderdaad ook kunnen doen , maar vindt het leuker om iets te vragen dan die zoekfunctie te raadplegen , als het je stoort om te antwoorden moet je het niet doen hoor ;) maar toch bedankt

de reden ook dat ik het vraag is omdat het een inleiding is tot iets anders :) :Y
 
dat had ik inderdaad ook kunnen doen , maar vindt het leuker om iets te vragen dan die zoekfunctie te raadplegen , als het je stoort om te antwoorden moet je het niet doen hoor ;) maar toch bedankt

de reden ook dat ik het vraag is omdat het een inleiding is tot iets anders :) :Y

Nee hoor het stoort me niet. Maar ik heb geleerd om mezelf te redden in plaats van me alles aan te laten dragen! :+
 
1 iemand van hier op het forum is al op de hoogte , ik apreceer het dat hij er nog niet over gepraat heeft , mijn dank hiervoor .

Ik ga hier niet alles ineens om het forum gooien , moet een beetje spannend blijven ;o)

Het vervangende span heeft dus een EML voorvork , televork ( dank aan kwaster )
Dus ook een EML zijspan.......

morgen het vervolg van ons programma lol
 
Nee alleen mijn BSC maat natuurlijk ;) Wij zijn heel nieuwsgierig nu!!
 
Is het nu een EML of een EZS :?


Spannend hoor, ben benieuwd *D

hahaha ja hoor ,il sla weer alles doorheen *D

Is dus wel degelijk een EML , kleiner dan ik normaal ben , geen ukkepuk ook niet maar kleiner ......

voila , de rest misschien deze avond .


Ho ja , hij is grijs..............wou ik nog effe meegeven en mooi... :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan