voxan proefrijden

Hooligan

MF veteraan
28 apr 2004
3.855
0
Wildervank
ik ga op 1 juli een proefrit maken op een voxan scrambler
040420_03_voyager.jpg

hij heeft meerdere beschikbaar want hij heeft de voorraad van greenib over genomen en is nu de dealer hier in de buurt geworden.
hij had nog wat half uurtjes over.

http://hmimoto.nl/index2.html


:W
 
Hmmmmm heb je geinformeerd wat de wachttijden zijn op onderdelen uit Frankrijk op dit moment. Collega van me had er ook een gekocht (cafe racer) en ging op z´n bek in de sneeuw. Na twee maanden wachten op de onderdelen (en het zou waarschijnlijk nog een maand duren) heeft ie hem maar met schade ingeruild voor een Aprillia...


los van bovenstaand verhaal vind ik het mooie motoren!!
 
Geef mij maar mijn Cafe Racer. ECHT een onwijs gaaf ding.
Er is een nieuwe importeur!! Exclusive Bikes en als je onderdelen nodig hebt, levertijd is binnen een week!!
 
Hmmmmm heb je geinformeerd wat de wachttijden zijn op onderdelen uit Frankrijk op dit moment. Collega van me had er ook een gekocht (cafe racer) en ging op z´n bek in de sneeuw. Na twee maanden wachten op de onderdelen (en het zou waarschijnlijk nog een maand duren) heeft ie hem maar met schade ingeruild voor een Aprillia...


los van bovenstaand verhaal vind ik het mooie motoren!!

Zover ik weet zijn daar geen problemen mee, MADRACING BV in noord scharwoude is ook officieel dealer van voxan ;) hier de link MADracing
 
Daar heb je wel weer gelijk in.

Eerlijk gezegd allebei niet echt voor lange afstanden geschikt.
(Heb op allebei gereden op de Voxan-demodag bij Mad-racing pposje geleden.)

hey waren fighternorrie en ik ook reden de demo modellen naar de benzine pomp heen en weer waren zat mensen die hebben gereden op de black magic en de street scrambler, von ze allebei lekker rijdende fietsen.
genoeg vermogen en koppel en over de stuur eigenschappen was ik zeer te spreken.
ze mochten van mij wel iets feller maar dat ken je laten doen door madracing :}
 
Wanneer ik mijn Cafe Racer weer heb ga ik langs MADracing. Zoveel gehoord over deze toko dat ik mijn nieuwschierigheid wil plezieren :Y

moet je zeker doen :Y , een van de eigenaren is voxanfiel haha madzwart cafe racer, die ff meer gekieteld is dan normaal ;)
 
moet je zeker doen :Y , een van de eigenaren is voxanfiel haha madzwart cafe racer, die ff meer gekieteld is dan normaal ;)

:) Ja gisteren nog wat zitten "babbelen" met hem. Er zijn idd een aantal dingen wat ik ook anders wil hebben en het is zo-ie-zo wel leuk om iemand anders te zien met een CR! 8-) FF wat bevindingen uitwisselen of zo. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan