vraag ivm proefrit

Ice^

MF'er
27 aug 2002
233
0
België
ok ikke belg zijn en onder de 21 dus ====> 25kw regel
nu vroeg ik me af of het wel mogelijk zou zijn om naar de ducati store te stappen en om een proefrit te vragen op een monster 620 die 25kw staat of kan dit niet hebben ze die bikes niet ter beschikking
 
Lijkt me dat de motorzaak dit niet toe zal staan, aangezien je (zij dus) ws. niet verzekerd bent als je op die motor stapt.
 
Lijkt me dat de motorzaak dit niet toe zal staan, aangezien je (zij dus) ws. niet verzekerd bent als je op die motor stapt.

dus je denkt dat ze geen 25 kw bike hebben staan maw
damm zou zo graag eens proefrijden
en hoezo niet verzekerd?? je kan toch een motor die 25kw staat ook verzekeren?
 
heb zelf al een proefrit gemaakt op mijn eerste motor toen ik nog geen rijbewijs had,was al wel bezig met lessen,achteraf gezien een beetje riskant maar ik moest toch even weten hoe de motor reed.Ik weet niet hoeveel kw zo'n monster normaal heeft maar ze gaan hem vast niet terugtunen voor een proefrit maar het moet toch mogelijk zijn dat je even een stukje mag rijden als je serieuze belangstelling voor die fiets hebt?
 
Mijn ervaring met proefritten is dat in 15 tot 20 % gevallen er werkelijk naar een rijbewijs wordt gevraagd. In de meeste gevallen kreeg ik altijd de motor zo mee (mijn motor bleef daar staan) 8-)

Misschien komt dat door mijn eerlijke gezicht :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan