DankjeIk zal er nog even wat uitleg bij geven.
- Ik gebruik per circuit zo een blad,
- In de Standaard rij, zet ik de standaard vering afstelling. Handig voor als je iets verprutst, dat je altijd terug kan gaan.
- De rij hierboven bevat de eenheden, en het veilige bereik van de vering. De waardes die er nu staan komen uit de handleiding van mijn vering, dus neem dit niet zo maar over!
- De pijltjes en bolletjes duiden aan waar op de vork/shok de instelling zich bevindt. Boven, onder, buitenste stelschroef, enz, ... Ook hier weer is dit voor mijn motor.
- Tanden is het aantal tanden van het tandwiel ;-)
- Het grote vak gebruik ik voor nota's te schrijven.
- Na iedere dag noteer ik de totaal verreden tijd , het aantal km en het bezineverbruik voor die dag.
- Beste tijd is puur indicatief, hier heb je meer iets aan als een aanpassing ineens enorme verschillen geeft. Ik denk dat een gemiddelde tijd en de standaardafwijking hierop een juister beeld geven. Maar dat ga ik niet zo even op het circuit berekenen op papier, dat is voor de analyse achteraf.
- De layout past net op een A3.
Opmerkingen zijn altijd welkom
Veel plezier ermee!