ja dat klopt wel, probeer het nog even met opschuren en opnieuw inremmen grote kans dat dat het is. Anders heb je misschien verkeerde (lees goedkope k*tdingen) erin zitten, die zijn namelijks niets waard als je even flink doorremtJa dat denk ik wel. Ze blijven altijd drukloos tegen de schijf aanhangen toch?
verglazen van remblokken gebeurt alleen met het bovenste laagje. als je er een paar 100 km mee rijd, is dat weer weg hoor. het klinkt logischer dat je harde remblokken (of zoals gezegd k*tdingen) had. als jij hard wil remmen, moet je wat zachte remblokken kopen.
forgive me if i'm wrong
als je de goede schijven daarvoor heb, anders werken ze eerder tegen je, geloof ik wel eens gehoord te hebben, but note sureGesinterde zachte remblokken dat werkt het best. Zover ik heb begrepen.
verglazen van remblokken gebeurt alleen met het bovenste laagje. als je er een paar 100 km mee rijd, is dat weer weg hoor.
verse vloeistof en god ontluchten helpt ook wel eens, andere remleidingen gaat ie zeker niet slechter van remmen, gewoon doen, en als je dan nog niet lekker remt kan je aktijd nog andere blokkies erin stoppen.
Gesinterd remt harder, maar geeft ook meer slijtage aan je schijven
Niemand iets te melden over die regenboog achtige kleur van de blokken?
Maareh, zo te lezen heb je 'm bij een zaak gekocht. Even terug gaan misschien een idee?
Vaak zijn dealers wel een beetje op de hoogte van techniek en zo, soms zelfs nog beter dan de doorsnee internet-expert. Bovendien, wanneer de blokken aangelopen hebben is het misschien wél een gevalletje garantie/coulance. Nee heb je, ja kun je krijgen, toch?Voor verglaasde rechtblokkenTerwijl er nieuwen op gegaan zijn bij aflevering? Zie niet in hoe dat verglazen aan de dealer kan liggen...
- Nissin is origineel, dus goed. Dat denk ik niet maar weet ik zeker.
Das mooi, want ik heb al even gebeld met de leverancier van bike en blokken, en hij stelde voor om eens gesinterde blokken te proberen. Dat hoef ik dus niet te doen- Zo te zien zijn dit gesinterde blokken.
Nou, das eigenlijk precies wat ik zoek!- Van stalen remleidingen gaat 'ie niet harder remmen, alleen het gevoel wordt directer en je hebt minder kracht nodig.
tja ik denk toch dat je dat ding moet inruilen op een SV want dit kan echt niet langer zo!!!!!!!!
ja ja ht is gelukt moet nog een beetje weg wijs worden. maarru zaterdag naar ten kate goed plan beetje op tijd die kant op denk ik maar. Op passen voor los liggend gras en dergelijk.
Ik noem het al de memorial rit.
remblokken verglazen in de meeste gevallen door slecht in te remmen als ze nieuw zijn, dat is het belangrijkste, zodra ze goed in geremd zijn kan je ook gewoon rustig remmen (natuurlijk niet 3 km voor je stoppunt al meelaten glijden nee)Remblokken verglazen door sachies remmen.
Dan heb je geen friktie, en glijen de remblokken.
Bij krachtiger en korter remmen zie je dit probleem niet.
Opschuren en je remgedrag verbeteren.