Dat zal wel niet zo snel gebeuren. Daar dag in dag uit op rijden lijkt me niet echt ontspannend meer.Gelukkig maar, straks gaan ze nog R1's rijden ofzo..
Bij "ons" in Engeland heeft de politie pas een aantal Fireblades in dienst genomen (niet de 1000 maar de laatste 900-zoveel). Ik weet niet of dat gedaan is om nieuwe recruten aan te trekken of ander (flauw) excuus, maar ik vond het wel opvallend.Dat zal wel niet zo snel gebeuren. Daar dag in dag uit op rijden lijkt me niet echt ontspannend meer.
Eigenlijk heel slecht van me en ik zou dit anoniem moeten plaatsen.
Ik snap echt niet waarom de motorpolitie die vaak in de stad zitten op BMW's of PAN's rijden. Ik rijd SM en vind het niet zo moeilijk om een agent kwijt te rijden. Je duikt een park of parkeerplaats met hoge stoepranden in en ze kunnen je niet volgen. (Nooit gedaan hoor)
Je ziet ze wel eens op semi crossertjes van BMW's rijden maar daar zie ik ze ook nog niet achter een opgevoerde scooter aan gaan.
Heeft alles te maken met all-round gebeuren....er rijden ook wel suzuki 400 crossers, Husky's, F650's en Trans-alp's zo hier en daar. ( Maar dan als "wijkmotoren" niet als "surveillancemotoren"Eigenlijk heel slecht van me en ik zou dit anoniem moeten plaatsen.
Ik snap echt niet waarom de motorpolitie die vaak in de stad zitten op BMW's of PAN's rijden. Ik rijd SM en vind het niet zo moeilijk om een agent kwijt te rijden. Je duikt een park of parkeerplaats met hoge stoepranden in en ze kunnen je niet volgen. (Nooit gedaan hoor)
Je ziet ze wel eens op semi crossertjes van BMW's rijden maar daar zie ik ze ook nog niet achter een opgevoerde scooter aan gaan.
Heeft alles te maken met all-round gebeuren....er rijden ook wel suzuki 400 crossers, Husky's, F650's en Trans-alp's zo hier en daar. ( Maar dan als "wijkmotoren" niet als "surveillancemotoren"Verschil is te langdradig om uit te leggen )
Maar goed, daarmee heb je op provinciale wegen en zeker snelwegen weer helemaal niets in te brengen. En met een SS heb je binnen de bebouwde kom weer niks te zoeken. Hou er ook rekening meet dat je er onder alle omstandigheden 8uur p/d op moet kunnen zitten. Gemiddeld genomen is het dus echt geen slechte keus.
En als je een Pan of BMW ziet weet je natuurlijk niet hoeveel tijd hij doorbrengt in de stad of op de snelweg
Maar....alles begint met de rijvaardigheid van de bestuurder, met zo'n Pan of BMW kan VEEEEL meer dan de gemiddelde motorrijder denkt of durft uit te proberen
Beetje politiemotorrijder zal van een park of stoeprandje of bouwterrein ofzo echt geen reden zien moeilijk te kijkenen menig "gemiddeld" off-road rijder zal schrikken als dat slaggeschip gewoon achter m aan komt rijden
Reed een keer illegaal op een ktm crosser toen ik 16 was. Plots werd ik gespot door een politieBMW. Ik heel verdacht "ineens" wegrijden dus dat trok zijn aandacht wel. Uiteindelijk reed ik een bouwterrein op met een hele grote berg zand, ik daarop gecrossen met het idee van: nou hier komt tie nooit. NOU MOOI DUS WEL!!
kortom, je moet wel heel veel kennis van zaken en skills hebben om jouw betreffende motor zodanig te besturen dat een COP je niet met zijn motor bij kan houden. Die gasten rijden over algemeen natuurlijk altijd beter dan jij.
En het moet volgens mij wel een hele flinke stoeprand zijn waar een sm wel overheen komen een bmw niet.
(ja sorry guys, ik wou ook dat het anders was)
Afgeven...Doet Amsterdam mee dan met de centrale inkoop ??Oi Bakkie..... waarom nou weer afgeven op Amsterdam?
Stelletje &*%$@!!! boeren.....
Overigens: Amsterdam gebruikt inderdaad 2 types motoren. Voor de ringweg/snelweg de zwaardere fietsen (lijkt me logisch, omdat die sneller en stabieler zijn) en voor de stad Transalps. Voor gewone surveillance gebruiken we ook scootahs.
Zoooowwwwhééé...blij dat jij HIER je frustratie's kwijt kan en dat niet op straat uit!!Kun je nagaan wat mogelijk is met een "licht" fietsie.....
Kunnen die zwaantjes alleen van dromen......
(En amtenaren slapen veel, dus dat zit wel goed)
Vakmanschap???
Als je net als die ei..ls zo veel op de motor zit, dan moeten ze zich zelf schamen als ze niet een beetje konden rijden.
En als ze je niet bij kunnen houden, dan lullen ze dat de omgeving in gevaar kwam.. Zeg dan gewoon dat je broek vol zit, jankers....
Zo dat lucht op... Pffffhoooeee.
Ik heb idd ook dergelijke reakties gehad bij het doen van de oefeningen op VRO II op mijn LT.Maar....alles begint met de rijvaardigheid van de bestuurder, met zo'n Pan of BMW kan VEEEEL meer dan de gemiddelde motorrijder denkt of durft uit te proberen
Beetje politiemotorrijder zal van een park of stoeprandje of bouwterrein ofzo echt geen reden zien moeilijk te kijkenen menig "gemiddeld" off-road rijder zal schrikken als dat slaggeschip gewoon achter m aan komt rijden