Vraagje betreft sponsors

Barn

MF veteraan
5 aug 2005
2.187
16
Rotterdam
Even een vraagje aan de mannen welke met sponsors op hun motor rijden.

Het ontwerp van mijn Racer is gereed en zal binnenkort gespoten gaan worden, echter ben ik van plan wat sponsors te zoeken om een en ander betaalbaar te houden.

Nu vraag ik mezelf enkel af wat zou een sponsor kunnen en willen betalen ?

Heeft iemand een idee of beter nog wat betaald jouw sponsor om op je racer te mogen staan ?

Dit jaar wordt hij enkel gebruikt voor circuitdagen om ervaring op te doen, maar volgend jaar wellicht voor meer..

Hopende op vele reacties,

Barn
 
Je kan een club van 50 oprichten.
Dit concept zie je vaker en werkt ook vrij makkelijk naar mijn idee.

Bedrijven, familieleden, kennissen en/of vrienden betalen dan 50€ per jaar en daarmee krijg jij een budget om e.a. te betalen.

In ruil voor de steun kan je bijv. een vermelding doen van alle leden op je onderkuip of iets dergelijks.

Simpel en makkelijk.
In een later stadium is het wellicht mogelijk om er dan een club van 100 van te maken of hoger etc etc.

Weet alleen niet of het voldoende budget is voor jou.



Oh ja...foto van je racer?! :P *O*
Zie dat je regelmatig post in het S1000RR topic, ga je daarmee racen?
 
Laatst bewerkt:
Je kan een club van 50 oprichten.
Dit concept zie je vaker en werkt ook vrij makkelijk naar mijn idee.

Bedrijven, familieleden, kennissen en/of vrienden betalen dan 50€ per jaar en daarmee krijg jij een budget om e.a. te betalen.

In ruil voor de steun kan je bijv. een vermelding doen van alle leden op je onderkuip of iets dergelijks.

Simpel en makkelijk.
In een later stadium is het wellicht mogelijk om er dan een club van 100 van te maken of hoger etc etc.

Weet alleen niet of het voldoende budget is voor jou.



Oh ja...foto van je racer?! :P *O*
Zie dat je regelmatig post in het S1000RR topic, ga je daarmee racen?


Ik heb vanuit mijn werk veel contacten in de horeca, ben bekend bij veel grote bedrijven en daar zal ik me op richten in het begin.

Budget is volgens mij nooit voldoende :P

De S1000RR nee die houdt ik lekker voor prive, ik heb een 2008 ZX6R voor de race.

Fototje nog heel even geduld, we zijn het ontwerp even aan het bijsnijden/aanpassen

Oke ik ga ervandoor, zondag avond weer terug :W :W
 
  • Leuk
Waarderingen: MG77
Dus mensen moeten jou geld geven zodat jij heerlijk een dagje circuit kan rijden. Als je nou ZAC, Cup of ONK ging rijden zou ik zeggen ja, maar gewoon voor de lol nee.
 
  • Leuk
Waarderingen: MG77
Dus mensen moeten jou geld geven zodat jij heerlijk een dagje circuit kan rijden. Als je nou ZAC, Cup of ONK ging rijden zou ik zeggen ja, maar gewoon voor de lol nee.
zac of cup zal niet veel verschillen met circuitdagen aan publiek.
ik neem aan dat je daar op doeld.
op een circuitdag zijn er net zo veel mensen die je reclamen zien als op een zac of cup dag.
 
Ach proberen kan altijd, ik ben eigenlijk gewoon benieuwd als de sponsor betaald aan wat voor bedragen moet ik dan denken ?

Aan de andere kant ben ik ook heel soepel hoor :z O-)
 
circuit dagen eerste jaar, sponsors ? of je moet een paar goede vrienden/ bedrijven hebben die jou aardig vinden. Of de plaatselijke kroeg als je daar vaak komt.

Anders kan je het echt wel vergeten, zijn weinig bedrijven in NE die motorsport willen sponsoren en bedenk altijd waarom jou kiezen en geen ander. Ben je of veel beter racen of veel beter in de media of wat? of BN'er natuurlijk :P
Dit zijn dingen die sponsors interessant vinden.
 
:( inderdaad best lastig sponsors vinden :P

tot nu toe nog nie één geintreseerde, snap er niets van :+ :+

Maar we geven niet op :N *O*
 
Je kan ook sponsoring vinden in de vorm van materiaal.b.v.
Plaatselijk benzine station.die je brandstof lever.
Sticker bedrijf die de stickers levert.
Doe het zelf zaak voor klein spul.
Of b.v. een bedrijf een inschrijving laten betalen.kunnen ze afschrijven als promotie.
Winkel, Supermarkt voor eten tijdens de race weekenden.
Ik had ook iemand daar mocht ik de banden op zijn rekening bestellen.
Ik had ook dat soort sponsors, en dat scheelt ook.
Geld geven ze niet snel, Had er maar een enkeling. alleen gunnen doen sommige je het.
En als dat soort bedrijven je wat gunnen, geef dan b.v. een keer.een foto lijst met duidelijk zichtbaar hun bedrijfs naam erop.
Zien anderen het en die komen misschien jou dan ook tegemoet.
Succes
 
Je kan ook sponsoring vinden in de vorm van materiaal.b.v.
Plaatselijk benzine station.die je brandstof lever.
Sticker bedrijf die de stickers levert.
Doe het zelf zaak voor klein spul.
Of b.v. een bedrijf een inschrijving laten betalen.kunnen ze afschrijven als promotie.
Winkel, Supermarkt voor eten tijdens de race weekenden.
Ik had ook iemand daar mocht ik de banden op zijn rekening bestellen.
Ik had ook dat soort sponsors, en dat scheelt ook.
Geld geven ze niet snel, Had er maar een enkeling. alleen gunnen doen sommige je het.
En als dat soort bedrijven je wat gunnen, geef dan b.v. een keer.een foto lijst met duidelijk zichtbaar hun bedrijfs naam erop.
Zien anderen het en die komen misschien jou dan ook tegemoet.
Succes


Klopt helemaal.
De bedrijven die ik gevraagt heb heb ik uiteraard een nette brief overhandigt met de mogelijkheden, uiteraard met het ontwerp/foto van de motor.

Een vertegenwoordiger is aan het proberen mij te sponsoren en dan te betalen in producten die ik kan verkopen in mijn winkeltje ;)

Dit kost gewoon een hoop tijd.

Gisteravond een mailtje gehad van een leverancier/maatje die mijn Gips wel wil sponsoren :(
Hier gaan we wel uitkomen denk ik zo haha
 
*O* *O* *O* Eerste officiele sponsor is binnen *O* *O* *O*
En nog uit onverwachte hoek ook..

Vergoedingen moeten we nog over hebben, maar deze komt zijn woord absoluut na
 
Hoi Barn

Ik denk dat je nu sponsor kwijt bent

Ik las je aktie op ander Kawaforum (maar denk dat je geen bijdrage van de club meer kunt verwachten.)

Zo snel werd onderwerp gesloten

Denk dat de bijdrage weer dat hij na Daniel gaat


Ps wel super mooie bike je Bmw

En succes met het zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Barn

Ik denk dat je nu sponsor kwijt bent

Ik las je aktie op ander Kawaforum (maar denk dat je geen bijdrage van de club meer kunt verwachten.)

Zo snel werd onderwerp gesloten

Denk dat de bijdrage weer dat hij na Daniel gaat


Ps wel super mooie bike je Bmw

En succes met het zoeken.


Helaas zijn en blijven het een stel bekropte koppen daar die aan het hoofd van de club staan, maargoed sponsoren dede ze me toch al niet O-)

blijft wel moeilijk hoor sponsors vinden, maargoed ook niet meer dan normaal, in de motorsport kun je blijven pompen natuurlijk :P

ééntje is al zeker, en van 2 heb ik een toezegging, echter om de feestdagen heen wordt weinig gewerkt en zal ik even geduld moeten hebben.

Ach en ik sponsor mezelf al zoveel , neem ik de rest er ook gewoon bij :9
 
Je hebt helemaal gelijk sponsors vinden is niet makkelijk.

Ik heb hier het zelfde probleem alleen heb ik er nog 1probleem erbij gekregen vrouwtje vond circuit rijden toch erg leuk.

Dus weer een eigen bike voor haar erbij.

Zo blijft het maar doorgaan. 1 set nieuwe banden worden 2

Onderhoud etc

En dan natuurlijk onze wegmotoren die zijn bij ons nog Groen.


Maar wens je succes en we zullen elkaar in 2011 wel tegen komen ga aantal dagen samen met PK rijden die is ook ingelijfd bij de Buikschuiver Team Mc gas erop
 
Je hebt helemaal gelijk sponsors vinden is niet makkelijk.

Ik heb hier het zelfde probleem alleen heb ik er nog 1probleem erbij gekregen vrouwtje vond circuit rijden toch erg leuk.

Dus weer een eigen bike voor haar erbij.

Zo blijft het maar doorgaan. 1 set nieuwe banden worden 2

Onderhoud etc

En dan natuurlijk onze wegmotoren die zijn bij ons nog Groen.


Maar wens je succes en we zullen elkaar in 2011 wel tegen komen ga aantal dagen samen met PK rijden die is ook ingelijfd bij de Buikschuiver Team Mc gas erop

Mooi man , peter ook een racer gekocht dan ?


En tja vrouen, die van mij zegt ook al een tijdje zodra ik mn rijbewijs heb en een beetje ervaring ga ik ook t circuit op 8-)

Mag ze mooi zelf gaan betalen _O- _O-

Heb je al een planning voor 2011 ?

Voorlopig mijn betaalde dagen

4 & 15 April Zolder : Motorsportschool
5 & 6 mei Ecuyers : Trackdays4all
24 mei & 10 Juni Mettet : Racecracks
9 & 10 Augustus Spa Franchorchamps : Prospeed
 
Hoi Jan

Ja Peter heeft de oude racer van mijn vrouwtje gekocht Zxr750 laaste type was toch beetje zonde om met zijn 10 het circuit op te gaan.

Dus heeft er een racer bij.
We moeten er nog wel wat aan gaan sleutelen maar komt goed.
Zat wat werk aan maar blok en frame is 100%

Maar wat kleine dingen nog aanpassen dan kan Pk racing op de baan. Peter kende zal hij wel Zwart worden Met een Groen Randje

Ben zelf ook druk bezig net de Gsxr 600 04 van mijn vrouwtje raceklaar gemaakt.
En net R1 2006 gekocht voor het nieuwe raceseizoen.

En dit moet ook nog raceklaar gemaakt worden alles borgen en nieuwe kabelboom en cdi

Planning 2011
8 april Assen C-licentie

9 april Assen

En als 8 april alles goed gaat zullen er nog aantal dagen c cup bijkomen.

5 mei Mettet

14juni Assen

30 mei Mettet

30 Juni Spa

27 Juli Croix
En misschien nog aantal dagen Sprint op zolder maar eerst even oefen.
 
Hoi Jan

Ja Peter heeft de oude racer van mijn vrouwtje gekocht Zxr750 laaste type was toch beetje zonde om met zijn 10 het circuit op te gaan.

Dus heeft er een racer bij.
We moeten er nog wel wat aan gaan sleutelen maar komt goed.
Zat wat werk aan maar blok en frame is 100%

Maar wat kleine dingen nog aanpassen dan kan Pk racing op de baan. Peter kende zal hij wel Zwart worden Met een Groen Randje

Ben zelf ook druk bezig net de Gsxr 600 04 van mijn vrouwtje raceklaar gemaakt.
En net R1 2006 gekocht voor het nieuwe raceseizoen.

En dit moet ook nog raceklaar gemaakt worden alles borgen en nieuwe kabelboom en cdi

Planning 2011
8 april Assen C-licentie

9 april Assen

En als 8 april alles goed gaat zullen er nog aantal dagen c cup bijkomen.

5 mei Mettet

14juni Assen

30 mei Mettet

30 Juni Spa

27 Juli Croix
En misschien nog aantal dagen Sprint op zolder maar eerst even oefen.

Tja ik geloofde nooit in het feit dat de zwarte sneller waren, maar de 08 zx10 in het groen kon mijn zwarte S1000RR nier bijhouden, dus zal toch wel kloppen dan :z

Wordt wel werken voor m op zo`n 750, blijven gave machines om te zien , maar qua rijden toch heel iets anders dan zn 10 die hij gewend is :]

Vraagje voor mij als leek,

Hoe gaat het in zn werk om je c licentie te halen ?
 
rondjes rijden, vragen invullen en betalen ;)


Klopt zelfde als in de rest van de klasse gewoon rijden betalen. :]

Ik heb hier alleen voor gekozen omdat het op zaterdag is.
En zoals jij weet als je eigenbaas bent zijn de gewone werkdagen onbetaalbaar.

Dus viel voor mij de Zac en andere klasse zo ie zo af.

Kan helaas met racen niet zoveel verdienen als met werken.

Zoals iedereen hier bijna op het forum

Maar dat kan zelf mijn buurman niet alleen met racen en die komt volgend jaar uit voor BMW

En die rijdt toch aardig prof was vorig jaar op het randje 2e

Ps zag mailtje van Arnold in iedergeval meer succes in 2011 want als ik zo her en der las had je veel mech pech gehad.
 
Laatst bewerkt:
Makkie dus, of betreft het ook een echt theoretisch examen ?


Jan voor Jouw een Makkie

Theorie stelt niet veel voor vlaggen en wat bijzondere situaties.

Verder zorgen dat bike regelment gegevens Noodzakelijke dingen borgen Remmen olie etc

En natuurlijk zit er soms veel verschil in tijden onderling maar er kan ook niemand iets mee verdienen
Maar dat kan ik geen van de klasse in Nederland kost altijd alleen maar geld.

Gaat om de lol en om het bezig zijn. En zo van je centen af te komen . En dan komen we weer aan begin van het Topic

Alles draait om de Centen of tegenwoordig de Euro
 
Jan voor Jouw een Makkie

Theorie stelt niet veel voor vlaggen en wat bijzondere situaties.

Verder zorgen dat bike regelment gegevens Noodzakelijke dingen borgen Remmen olie etc

En natuurlijk zit er soms veel verschil in tijden onderling maar er kan ook niemand iets mee verdienen
Maar dat kan ik geen van de klasse in Nederland kost altijd alleen maar geld.

Gaat om de lol en om het bezig zijn. En zo van je centen af te komen . En dan komen we weer aan begin van het Topic

Alles draait om de Centen of tegenwoordig de Euro


Nou dan ben ik al aardig ver, alles is geborgt..

Voor de rest weet ik nog helemaal niets, oja zwartwit geblokte vlag, dez wordt gebruikt als Rossie de grens passeerd :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan