Vreemde eend

D'eddio

Die hard MF'er
24 apr 2004
667
0
Doetinchem
Sinds enkele weken in het bezit van een Suzuki GS650GT van 1981 :] . Gelijk aan de GS650G, maar dan met cardan-aandrijving. Vreemd genoeg kom ik die bijna niet tegen '( . Is toch best een lekker ding om te rijden. Geen lichtgewicht, 213KG, maar met 73PK vlot genoeg voor het betere toerwerk.
Het benzine-verbruik ligt zo rond de 1:18

Hij ziet er nog goed uit, en ik weet ook niet of hij wel bij de brikken en klassiekers thuis hoort. ik heb wel ff een foto toegevoegd.


misc
 
1981 is brik. En hij ziet er goed uit, lijkt erg veel op mijn Yam XJ650, zullen wel neefjes zijn ;)
 
Dju, echt een moei blinkend geval.
Heb je nog fotokes? Welk verhaal steekt er achter die soes? :X


Ik heb wel meer foto's. kan er echter maar 1 per post plaatsen. Ik kan er echter maar 1 tegelijk posten. Misschiemn kan 1 van jullie mij vertellen hoe ik meer foto's gelijktijdig kan plaatsen? Ik heb ze niet op internet staan.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan natuurlijk wel alvast 1 foto toevoegen.

full


Ik heb de motor te koop zien staan bij Motoport Engbers in Zelhem. Hij moest € 700.00 opbrengen. Aangezien deze zaak in de omgeving als goed bekend staat, heb ik 'm meteen gekocht. Kreeg er voor dat geld zelfs nog een afleverbeurt en een kleding-bon bij. Helaas zit er geen garantie op, maar ach.

De motor heeft ruim 83000 kilometer gelopen. toch start hij, met gebruik van de choke, direct. Er zit bij koude motor wel een rammeltje in het blok. Volgens de verkoper is dit de primaire ketting. Zolang de motor blijft lopen zoals deze nu loopt vind ik het goed. Er zit een ook klein beetje speling op de cardan maar van echte slijtage lijkt geen sprake te zijn. Ik hoop er 2 á 3 jaar mee naar mijn werk te brommen. Daarna zie ik wel wat er mee gebeurt
 
Weet iemand van jullie of het mogelijk is de stalen (verchroomde) spatborden van een andere GS op de GS650GT te monteren. Ik ben namelijk niet kapot van de kunststof spatborden die er nu op zitten.

Ook wil ik de buddyseat verwijderen en vervangen door een wat klassieker zadel of zelfs een solo-zadel. Er zijn vas wel MF-ers die weten of dit mogelijk is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan