Vriend die wil gaan rijden.....

ride2die.. geweldig ! Die kerel met die paal in z'n poepert *O*
Mooie beelden... jammer dat ze dit over het algemeen ook niet in de krant zetten en wat meer op internet.. dan houden automobilisten misschien wat meer rekening met motorrijders... al zijn deze foto's volgens mij allemaal uit Amerika afkomstig, waar je veel motorrijders en veeeeeeel automobilisten hebt, dus kans op ongelukken groter (denk ik).


amerika is een veel groter land dan nederland, ik denk dat er in nederland meer auto's per km² rijden dan in amerika.
 
R1 = kleineplassercompensatie _O-

ennuh volgens mij heeft je mannetje al een topic lopen namenlijk "hoe overtuig je een vrouw"

ff een wedstrijdje dan voor de hoogste topic plek *O*
 
Hoe goor ook, de content van die site zou je even door moeten lopen als verplicht onderdeel van de theorie.

Met name waarom bij stilstandje altijd je spiegels blijft checken, je handen aan het stuur houdt en altijd klaar bent om 'm te peren.
:^
 
Waarom willen bijna alle mensen die aan hun rijbewijs beginnen een R1 ,net of dat dat de enige echte snelle fiets is. :?

En een R6 is natuurlijk vééééélste langzaam. |(
:N
Een R6 is voor de meeste mensen (en zeker beginners) al te hoog gegrepen.
 
Bij wie is het ooit gelukt iemand iets uit zijn kop te praten?
Meestal werkt het averechts, niet? O-)



(hij rijdt toch ook 156) :+
 
Maar ik denk dat je in Amerika wel veel meer badgasten ziet rijden(Slippers,hempje en korte broek).
En in de meeste staten van amerika is een helm zelfs niet verplicht! |( |( |(
Helm is niet verplicht omdat het voor de staat goedkoper is. B|

Een dooie is slechts opruimen en begraven, met helm leven ze nog half en moet je ze oplappen.

Dus helm is niet verplicht omdat het heel veel centjes scheelt. :(
 
Ik moet zeggen dat ik keuze hebben wel prettig vind.
Het is in Amerika toch niet verboden om een helm op te hebben :?

Ik denk ook niet dat je iemand op andere gedachten kan brengen, dus bekijk het maar zo, een R1 heeft ook hele goeie remmen...

Het gaat meestal fout omdat mensen denken dat je met snelheid X door een bocht kan, niet omdat de motor snelheid Y kan rijden.
En een fout met wegrijden is toch niet zo erg? wat blik schade, pleister en het leven gaat verder.
 
Er is mij ook verteld dat het rijden van een R-1 als ik mijn rijbewijs eenmaal heb, geen probleem is. Het zou gaan om de rijder en de kunst diens rechterhand te bedwingen. Mezelf kennende, en daarmee ook generaliserend over de meerderheid van de beginnende buikschuiverrijders te spreken, is het geen goed idee het advies op te volgen rustig aan te rijden met de R-1 totdat ik de machine wat ken etc. Ik heb gelukkig voldoende zelfkennis (en tegenwoordig ook rust in mijn donder) om te weten dat ik een nog grotere kans op een ongeluk heb als ik daarmee ga beginnen.... Misschien dat die vriend van je eens te rade meot gaan bij zichzelf of hij wel de zelfcontrole heeft die in mijn ogen nodig is om (veilig) te kunnen rijden. Hard rijden en veilig rijden bijten elkaar in mijn optiek niet altijd...

Ik ben overigens niet Roomser dan de Paus, kaat ik dat wel ff voorop stellen....
 
Wat lullen jullie dubbel zeg !
In een ander topic is een R1 weer een goede beginnersmotor, omdat het allemaal in het rechterhandje zit. En nu ineens is iedereen er fel op tegen.

Laat die jongen toch lekker een R1 kopen, gaat ie dood, dan gaat ie dood. Je hebt 'm gewaarschuwd, meer kan je niet doen.
Het is hetzelfde als dat je een dochter hebt van 16 en je wil niet dat ze al aan sex doet... hou je ook niet tegen, je kan 'r hooguit informeren en wat bescherming meegeven. Dus wens 'm een R1 en geef 'm een leren pak ofzo :+
:Y

Volgens mij ken ik de persoon in kwestie. Ik heb nog niemand op de R6 gehad die me zo stevig vast heeft gehouden (women included). Laat hem anders is proef rijden op een 600cc supersport.
 
Nope, heb het er gelukkig uit weten te krijgen!

Gaat nu kijken voor een fazer 600 geloof ik, stuk beter om mee te beginnen!

Dus ik ben weer blij en ik hou jullie op de hoogte :+
 
Zo is dat... www.scheurijzer.nl , onderaan in het menu bij 18+ . zie je ook de lijken in auto's liggen... denken dat ze nog even een traag iemand kunnen inhalen, knallen ze vol in een tegemoetkomende vrachtwagen.

Dat soort foto's zetten je wel aan het denken en dat is niet verkeerd. Iedereen denkt dat ie onsterfelijk is, zeker jonge mensen (waar ik er zelf nog een van ben (25) :P ).


ik heb ff de site geupdate door wat foto's te posten.

Dus wie nog meer bloederige foto's wil zien check www.scheurijzer.nl onderaan in het menu van 18+.

en wie er niet tegen kan die kijkt toch lekker niet. :Z
 
Nope, heb het er gelukkig uit weten te krijgen!

Gaat nu kijken voor een fazer 600 geloof ik, stuk beter om mee te beginnen!

Dus ik ben weer blij en ik hou jullie op de hoogte :+

Goede keuze ;-) Maar een 'waaghals' heeft genoeg aan 50cc om brokken te maken. Ook 95 pk is geen kattepis. Maar het is beter dan meteen een R1 oid pakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan