Vrije training SMT/ MON op Lelystad 3-5 en 18-7

Inmiddels op 38 rijders m/v *O* *O* *O*

Let op je inschrijving ligt pas vast na ontvangst betaling.
Inschrijvingen van deze week moeten nog worden gefactureerd.
 
Laatst bewerkt:
Voor wat betreft het overnachten van 18 op 19-7, kunnen we gebruik maken van de camping bij de crossbaan? M'n tentharingen in het asfalt van de paddock boren lijkt me niet zo'n strak plan... Moet ik weer een boorhamer en een aggregaat meenemen... Klinkt als werk... :+
 
Voor wat betreft het overnachten van 18 op 19-7, kunnen we gebruik maken van de camping bij de crossbaan? M'n tentharingen in het asfalt van de paddock boren lijkt me niet zo'n strak plan... Moet ik weer een boorhamer en een aggregaat meenemen... Klinkt als werk... :+


wij huren het midland af niet de crossbaan. :)
Dus dat kan ik je niet zeggen.
 
Voor wat betreft het overnachten van 18 op 19-7, kunnen we gebruik maken van de camping bij de crossbaan? M'n tentharingen in het asfalt van de paddock boren lijkt me niet zo'n strak plan... Moet ik weer een boorhamer en een aggregaat meenemen... Klinkt als werk... :+

In de paddock is ook een deel met gras. Dat is wat verder naar achteren. Dat is niet afgesloten van de rest van de paddock (althans het grootste gedeelte) dus je kan altijd een tent opzetten.
 
We hebben nog 5 plekken vrij.
Daarna sluiten wij de inschrijving voor 18-7
 
Vraagje mbt eisen van de motor:

Een opvangbak en bakje waar alle overloopslangen in gaan: is dat het zelfde of moet ik die nog apart er op zetten ??

Er is een verschil tussen de voorwaarden op de website en in de OP:
Is borgen van de klauwen verplicht? En zo ja; moet de achterklauw ook geborgd zijn? Dat is een stuk lastiger namelijk.
 
alles wat los kan trillen even borgen, is het niet voor je eigen veiligheid is het wel voor je mede rijders die niet graag op de platte plaat gaan op een olie of anders spoortje...
rem voor -olie vul en aftap doppies-opvangbakkie-gewoon effe half uurtje aan besteden, en het is helemaal top in orde
 
Er is een verschil tussen de voorwaarden op de website en in de OP:
Is borgen van de klauwen verplicht? En zo ja; moet de achterklauw ook geborgd zijn? Dat is een stuk lastiger namelijk.~[/quote]

van een Fazer 600 op een 1 clinder,een dijk van een motor weg gedaan om veel plezier voor in de plaats te krijgen...............weet er allles van, als oprichter van de yamaha fazer club NL 1998-nu rij ik als ERE lid nog weleens met die manne mee, en dan lachen ze zich te pletter...haha F3 met z,n klapdoos-totdat de rotondes komen en zo, dan lach ik weer :Y
 
Vraagje mbt eisen van de motor:

Een opvangbak en bakje waar alle overloopslangen in gaan: is dat het zelfde of moet ik die nog apart er op zetten ??

Er is een verschil tussen de voorwaarden op de website en in de OP:
Is borgen van de klauwen verplicht? En zo ja; moet de achterklauw ook geborgd zijn? Dat is een stuk lastiger namelijk.

Achterklauw is geen must, maar als dat kan is dat alleen maar beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan