Vrouwen en hun motorfietsen

CrashHouse

Die hard MF'er
22 feb 2003
312
0
Nederland
Toch ff nieuwsgierig. Ik lees zo hier en daar er wel wat over, maar ik vraag mij toch af hoeveel vrouwen er nu op 'zware' motorfietsen rijden.

Mijn vrouw heeft net haar R1 verkocht omdat deze te snel omhoog kwam met het voorwiel, ook als ze het soms niet wilde. (Zegt ze!) Ze heeft dus nu een lichtere motorfiets gekocht, een Honda CBR 929 RR Fireblade. Een matzwarte uit 2000. Ze rijdt er nog vlot mee ook :] . (Ik kan haar wel bijhouden hoor! ...net.) :}

De vriendin van een vriend van mij heeft vorige week haar SV650S verkocht en een VTR1000F gekocht. *D

Tijdens het rijden, in het binnen en buitenland, komen we eigenlijk erg weinig vrouwen tegen op zwaardere motorfietsen. Ik vraag mij dan ook af hoeveel vrouwlijke motorrijders op motorfietsen rijden van meer dan 750 cc.

Ben ik blind of gewoon een lucky basterd?
 
Er zijn zeker geen vrouwen met zware motoren hiero... :?

Mijn vriendin heeft (zoals de meesten hier ondertussen wel weten) een SV650S waar ze dolgraag vanaf wil voor slechts 6.000 euro.....

sv.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vrouwen en motoren.. 8 van de 10 die ik ken rijden Kawasaki!! echt onvoorstelbaar... ZXR400, ZX6R.. of ze hebben Kawa gereden of zo.

Niks mis mee overigens! :)
 
Yes KAWA RULES..........

ZZR 600, that's my bike......

bye the way, meeste mannen kiezen voor Suzuki!!

Die van mij probeerd me over te halen om een SV 1000 te gaan rijden, zal ik het doen??
 
Ik begon met een Daytona 900, was mijn eerste motor. Hartstikke gave fiets, erg leuk. Maar goed, minder Pk's dan wat ik nu rijd...

Wat maakt het eigenlijk uit, heren (of dames)?
 
Kennelijk maakt het wel uit, want menig kerel rijd op een zware, maar de vrouwen die ik zie rijden meestal niet. Het zwaar of licht maakt mij overigens verder niet uit. Een goede vriend heeft jaren op een VFR400R gereden en hij is 1,85. Je kan toch niet 200km/u continu rijden in NL. O-)

(Helaas! }) )
 
Mijn vrouw heeft met een Suzuki 600 en een CBR 600 gereden en rijd sinds sept. 2002 op een Mille van 2002. Ik moet zeggen het gaat er niet verkeerd af. Dus dames, laat je niet gek maken dat een zware fiets alleen voor kerels is. Er zijn ook zat kerels die niet op een zware fiets kunnen rijden.
 
Quote:
Mijn vrouw heeft met een Suzuki 600 en een CBR 600 gereden en rijd sinds sept. 2002 op een Mille van 2002. Ik moet zeggen het gaat er niet verkeerd af. Dus dames, laat je niet gek maken dat een zware fiets alleen voor kerels is. Er zijn ook zat kerels die niet op een zware fiets kunnen rijden.


:( oftewel: het geeft niet wanneer je er niet op kunt rijden want....grmpfffffffff, soms word ik zo moe van die goedbedoelde uitspraken van mannen.... :(
 
Wat is een zware motorfiets :?
Eentje die je niet alleen overeind krijgt als je hem netjes op mijn zijkantje hebt gelegt of de CC inhoud ;)
Ik ken mannen die een 250CC geweldig vinden rijden, maar er zijn ook mannen die een fiets hebben over de 1200CC.

Voor mijzelf is het duidelijk.
Ik kan niet (goed) overweg met een fiets onder de 500CC alles boven de 600CC is beter en de 750CC die ik nu heb is erg prettig sturen :P
Maar ik heb ook op een 1000CC gereden en daar was ook wat voor te zeggen.
Ik denk dat je er naar toe groeit en dat het voor iedereen geldt ;)
 
tja...an den anblick von gut motorisierten frauen muss sich die männerwelt gewöhnen... ich selber fahre gleich zwei 1000er mit tl1000 motoren..

und das geht recht gut, also warum nicht...???


lieben gruss aus deutschland

annabell
(xtra und v-raptor1000)

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 


:^

Maar hoe zit het dan met de mannen die 600 cc rijden of minder?? Zijn dat dan ook ineens 'doetjes'? Ik weet overigens niet of je per se er naartoe moet 'groeien'. Sommigen onder ons willen niet eens op een zware fiets rijden. Dat heeft zijn redenen: of te duur of ze vinden bijv. een 600 cc more fun.

En waar zitten nog meer scheidingslijnen 2 of 4 cilinder of misschien het aantal kW's of misschien het soort motor (chopper, toer, sport, supersport, SM)?

Ik heb zelf wel eens op Frank zijn Mille gereden en op zijn Thunderace, maar ik blijf veel liever bij mijn eigen R6.


CAT
 
Terug
Bovenaan Onderaan