VTR 1000 F (Deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Empie, gefeliciteerd met je VR, balen man dat ie op zn kant is gaan liggen.
Probeer Meerlo in de Krim (0524-572097) eens voor kappen, heb er wel vaker wat vandaan gehaald voor een gecrashte vorige motor, schappelijke prijzen en goeie lui. Anders misschien Boonstra nog, schijnt ook genoeg te hebben. Ik zou persoonlijk niet voor imitatie gaan, wordt je direct op afgerekend als je hem weer wilt verkopen.
 
@ Empie, gefeliciteerd met je VR, balen man dat ie op zn kant is gaan liggen.
Probeer Meerlo in de Krim (0524-572097) eens voor kappen, heb er wel vaker wat vandaan gehaald voor een gecrashte vorige motor, schappelijke prijzen en goeie lui. Anders misschien Boonstra nog, schijnt ook genoeg te hebben. Ik zou persoonlijk niet voor imitatie gaan, wordt je direct op afgerekend als je hem weer wilt verkopen.


Bedankt ENygma voor de felicitaties en de tips. Hoop dat de ellende hier ophoudt.

Bedoel je met Boonstra die in Drachstercompagnie?
 
Hoezo geen dempers :P
ik heb nog een set lasers Titanium high mount te koop (met db eaters)
(Afbeelding)



Verder nog te koop:
Carbon look koppelingen en voorrem
Haynes werkplaatshandboek
Paddock stand
standaard achterveer
standaard voorveren


Wat moet je hebben voor de carbon-look hendels ?
Doe maar ff een mailtje :)
 
Heeft er ook iemand een geluidsopname van hoe een VTR klinkt als ie goed is? Vraag me nl nog steeds af hoe het blokje moet klinken, omdat ik wel iets hoor tikken, maar me nog steeds afvraag of dit zo hoort.

ow ja, en het is hier mooi weer, dus kriebels beginnen verstand te beinvloeden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan